Sain uudelta miesystävältä kalliit korvikset vaikkei minulla ole reikiä, mies on nyt suuttunut
Minä en halua mitään reikiä ihooni. Mies oli olettanut, että kaikilla aikuisilla naisilla on korvanreiät. Sanoin etten halua reikiä ja tästä mies sitten suuttui. Sanoi että antaa korut sitten jommalle kummalle siskolleen. Kun sanoin että tämä on hyvä idea, että menevät käyttöön niin suuttui vielä enemmän. Mitäs nyt?
Kommentit (10)
Järkevää olisi jos korvikset voisi vaihtaa liikkeessä vaikka kaulakoruun. Tai sitten ne eivät ole olleet kalliit ja mies peittelee tätä... Joitain pienisieluisia voi harmittaa omat mokat niin kovasti, että suuttuvat muille.
Olettanut että kaikilla naisilla on korvanreiät? Eikö hän ole koskaan katsonut korviasi?
Vierailija kirjoitti:
Olettanut että kaikilla naisilla on korvanreiät? Eikö hän ole koskaan katsonut korviasi?
Ei ne aina näy....
Mä ymmärrän kyllä miestä, oletti varmaan, että se on todella romanttinen lahja.
Miksi olet tuollaisen "kaikki naiset sitä ja tätä" tapaan ajattelevan miehen kanssa joka vielä suuttuu noin pienestä?
Lähetä mulle ne ! en saanut korviksia vaikka toivoin :/
Jotkut sairastuvat, joitakin kohtaa työttömyys. On nälänhätää, sotia ja muuta katastrofia.
Mutta voi helev.., ei reikiä kalliille korvakoruille!! Ei voi olla totta. Että vielä vielä tämäkin riesa.
Kerrankos sitä nyt erehtyy luulemaan että naisen käyttää naisellisesti koruja jos vain saa sellaisia.
Vähempikin kyrsii että ihastus paljastuu jossain reilunkaupankoltuissa viihtyväksi luomukorvaksi.
Hohhoijaa! Etkö ymmärrä lopettaa? Ei kukaan ota näitä tosissaan..
Vierailija kirjoitti:
Kerrankos sitä nyt erehtyy luulemaan että naisen käyttää naisellisesti koruja jos vain saa sellaisia.
Vähempikin kyrsii että ihastus paljastuu jossain reilunkaupankoltuissa viihtyväksi luomukorvaksi.
Hieno kommentti. Kiitos.
Viekää ne korusepälle, joka tekee niistä nipsulliset korvikset.