Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveilen ilon, onnen, kiitollisuuden ja rakkauden täytteisistä jouluista

Vierailija
26.12.2017 |

Ilmeisesti on liikaa pyydetty.

Miehen kanssa (muutenkin riitaisa suhde) tilanne eskaloituu ja joulupyhät ovat pelkkää tappelua. Kaikki turhautumiset ja pettymykset purkautuvat näinä päivinä.

Mies ei ole lainkaan jouluihmisiä, se ei helpota tilannetta yhtään. Koko joulukuu on yhtä valitusta siitä, kuinka perseestä joulu on. Miehellä ei ollut minkäänlaista joulufiilistä - koskaan. Naama on norsun v:llä 24/7.

Minulla ei ole sukulaisia enää elossa, paitsi muutamia kaukaisia joiden kanssa en ole juuri tekemisissä. Lapsia ei ole, vaikka kovasti niistä haaveilen (mies ei halua lapsia). Olisi ihana puuhata ja laittaa lasten kanssa joulua, mutta en tiedä saanko koskaan kokea sellaista.

Olen yksinäinen jos olen yksin, toisaalta olen yksinäinen myös mieheni kanssa. En ole sellainen nainen, joka voisi erota nykyisestä suhteesta ja napata "noin vain" uuden miehen. Jos lähden tästä, olen yksin. Ja kauan.

Harmittaa. Rakastan itse joulua ja olisi ihana viettää joulu sellaisen ihmisen kanssa, joka rakastaa minua ja pitää joulun tunnelmasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies. Löydät kyllä aikanaan sellaisen joka niitä lapsia haluaa kanssasi.

Vierailija
2/5 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä mies. Löydät kyllä aikanaan sellaisen joka niitä lapsia haluaa kanssasi.

Niin, tätä mietin paljon itsekin. En kuitenkaan usko läytäväni koskaan ketään toista. Ainakaan tällaisena kuin nyt olen. Oli onnenkantamoinen, että edes tämä mies alkujaan kiinnostui minusta. Minulla ei valitettavasti ole kovin suurta markkina-arvoa parisuhdeskenessä.

Lapsen hankkiminen yksin olisi ok vaihtoehto. Ongelmaksi tulee se, että minulla ei olisi varaa laittaa lasta alulle yksin.

Tuntuu että olen umpikujassa, vaikka varmasti tähän tilanteeseen olisi olemassa monia eri ratkaisuja.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulosta siltä että sinä saisit tuosta suhteesta paljoakaan. Kannattaa lähteä. Et voi tietää tapaatko jonkun ja jos tapaat niin kuinka pian, niin turha sitä jossitella. Ja valitettavasti tuo suhteesi kuulostaa siltä että kenen tahansa olisi parempi olla yksin. 

Vierailija
4/5 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
5/5 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitää rakentaa koko vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän