Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette mun miehen käytöksestä?

Vierailija
26.12.2017 |

Asutaan siis omissa asunnoissa. Matka hänen luo on kävellen noin 10 min eli matka taittuu nopeasti. Hän on paljon poissa työn takia. Nyt hän tuli kuukauden työreissulta. Ryypännyt 3 päivää putkeen koska oli niin rankkaa. Aina kun näemme, on hän niin väsynyt joko töistä tai ryyppäämisestä, että yhteinen aika menee lähinnä siihen että hän vetää sikeitä. Sitten kun hän kerrankin on tarpeeksi pirteä tehdäkseen jotain, menee se aika taas ryyppäämiseen tai muuten vain kavereiden kanssa pelaamiseen. Ikää miehellä 30 vuotta. Tätä on jatkunut koko suhteemme (2v) aikana ja alan olemaan lopen kyllästynyt.
Valitanko turhaan?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä odotat?

Vierailija
2/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vielä odotat?

Varmaan toivon, että hän muuttuisi :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ollut käytöksestä mitään. Elämäntavoista hieman, mutta se on täysin eri asia.

Vierailija
5/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katselis tuollaista päivääkään.

Vierailija
6/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitat turhaan siinä mielessä, että olet ollut hänen kanssaan 2 vuotta. Olet itse valinnut olla.

Vierailija
7/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
8/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottako tuo sinulle iloa?

Vierailija
9/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes olet hänen kanssa, kun eihän miestä kiinnosta olla sinun kanssa? Alkoholikin maistuu miehelle. Juoko ap itse alkoholia?

Vierailija
10/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaankaan..

Ap

Vierailija
11/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes olet hänen kanssa, kun eihän miestä kiinnosta olla sinun kanssa? Alkoholikin maistuu miehelle. Juoko ap itse alkoholia?

Niinkun tossa kirjoitin jo, toivon sisimmässäni että hän muuttuisi.

Minä juon myös alkoholia, mutta melko harvoin. Mies ei tosin pyydä minua mukaan omiin rientoihin.

Ap

Vierailija
12/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo.

Miksi oletat tämän olevan provo?

Vierailija
13/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono provo.

Miksi oletat tämän olevan provo?

Miksi tämä ei olisi provo?

Vierailija
14/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaankaan..

Ap

Annoit itse juuri vastauksen kysymykseen, kannattaako tuota jatkaa ja haaskata aikaasi mokomaan vätykseen?

Vierailija
15/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vielä odotat?

Varmaan toivon, että hän muuttuisi :(

Ap

No kerro sitten 20 vuoden päästä sama tarina taas

Vierailija
16/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo, mitä en kyllä usko, ihmettelin todellakin, mistä noin tyhmiä ihmisiä oikein löytyy?

Vierailija
17/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin lopputulokseen olet itse päätynyt, ap? Sinunhan se ratkaisu pitää tehdä, jäädäkö vai lähteä, ja kantaa siitä vastuu. Jos jäät, et ole onnellinen. Jos lähdet, aluksi varmasti olet onneton, mutta pääset pikkuhiljaa taas jaloillesi ja saat saat elämääsi iloa, joko yksin eläen tai jonkun muun miehen kanssa. Eli sinä olet täysin vastuussa elämästäsi ja onnestasi, joten mieti tarkkaan, missä haluat esim. 5 vuoden päästä olla, samassa jamassa kuin nyt vai millaisessa tilanteessa? Tee vaikka paperille joku ajatuskartta tai leikkaa lehdistä kuvia, millaiselta toivot elämäsi näyttävän 5 vuoden päästä.

Vierailija
18/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mihin lopputulokseen olet itse päätynyt, ap? Sinunhan se ratkaisu pitää tehdä, jäädäkö vai lähteä, ja kantaa siitä vastuu. Jos jäät, et ole onnellinen. Jos lähdet, aluksi varmasti olet onneton, mutta pääset pikkuhiljaa taas jaloillesi ja saat saat elämääsi iloa, joko yksin eläen tai jonkun muun miehen kanssa. Eli sinä olet täysin vastuussa elämästäsi ja onnestasi, joten mieti tarkkaan, missä haluat esim. 5 vuoden päästä olla, samassa jamassa kuin nyt vai millaisessa tilanteessa? Tee vaikka paperille joku ajatuskartta tai leikkaa lehdistä kuvia, millaiselta toivot elämäsi näyttävän 5 vuoden päästä.

Tää on erittäin hyvä vastaus ja summaa kaiken olennaisen!

Vierailija
19/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä ei ole provo, mitä en kyllä usko, ihmettelin todellakin, mistä noin tyhmiä ihmisiä oikein löytyy?

Täältä näköjään.

Ap

Vierailija
20/20 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päätynyt siihen, että haluan lopettaa suhteen. En tiedä vain miksi se on niin vaikeaa.

Kiitos ihanasta vastauksesta!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi