Olen ihastunut toiseen mieheen :(
Olen ollut mieheni kanssa 8 vuotta kimpassa ja ikinä ei ole sellaista rakkaudenhuuma ollut, ihan tasaista alusta asti (mies ollut aina se innokkaampi osapuoli). Nyt olen tavannut ensimäistä kertaa elämässäni miehen joka saa sukat pyörimään jaloissa. Hän on rauhallinen ja kiltin oloinen. Kun katsomme toisiamme hänen katseensa menee jonnekkin niin syvälle, että se tuntuu jopa oudolta ja oikeasti tuntuu kuin koko maailma pysähtyisi.
En kuitenkaan aio jättää miestäni tai pettää häntä. Halusin vain purkaa ajatuksen jonnekkin jotta voisin päästää irti.
Kommentit (13)
Milloin ja missä näet tätä toista miestä?
Kirjoittamalla tästä tunteestasi av:lle pääset irti?
Eh jeejoo.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut mieheni kanssa 8 vuotta kimpassa ja ikinä ei ole sellaista rakkaudenhuuma ollut, ihan tasaista alusta asti (mies ollut aina se innokkaampi osapuoli). Nyt olen tavannut ensimäistä kertaa elämässäni miehen joka saa sukat pyörimään jaloissa. Hän on rauhallinen ja kiltin oloinen. Kun katsomme toisiamme hänen katseensa menee jonnekkin niin syvälle, että se tuntuu jopa oudolta ja oikeasti tuntuu kuin koko maailma pysähtyisi.
En kuitenkaan aio jättää miestäni tai pettää häntä. Halusin vain purkaa ajatuksen jonnekkin jotta voisin päästää irti.
Et sinä täällä kertomalla noista ajatuksista irti pääse. Pääset niistä irti sillä, että teen nyt välittömästi päätkösen että et ole missään tekemisissä tämän ihastuksen kanssa. Teet ihastuksellekin selväksi että olet varattu, etkä ikinä vaihda miestäsi kehenkään. Jos annat tuolle jutulle pikkusormenpään, se vie varmuudella koko käden ja aivan kaiken muunkin.
Ihastuminen on ihan normaalia, älä huoli :). Kaikki parisuhteessa olevat ihastuvat toisiin miehiin/naisiin jossain vaiheessa. Jos joku muuta väittää, valehtelee tai on täysin tunteeton tyhjä kuori. Se miten ihastumiseen suhtautuu tai mitä asialle tekee onkin sitten jo toinen juttu.
Minulla sama. Mutta en halua päästää näistä tunteista eroon. Nämä ihastuksen tunteet auttavat minua eteenpäin, koska oma suhteeni ei ole kovinkaan ruusuinen mutta lapset pitävät meidät yhdessä. En ole koskaan, edes omaan mieheeni, tuntenut vastaavaa fyysistä ja henkistä vetovoimaa. Hän tuntuu niin tutulta ja omalta. Tämä mies ei tiedä, tosin ehkä osaa aavistaa. Jos tilaisuus tulisi ja hän näyttäisi vihreää valoa, en pystyisi pitämään näppejäni erossa hänestä. Mutta luulen, että on niin fiksu, ettei edes halua sekaantua "petturinaiseen". Yritän pitää häneen vähän etäisyyttä vain siksi, että vaikuttaisin itsekin fiksulta enkä jäisi näistä kielletyistä tunteista kiinni.
Vai niin sanoi nimismies ja päästi pitkän naukuvan pierun.
Kannattaa tehdä stoppi heti alkuunsa. Älä jatka yhtään pidemmälle.
Antaisit mennä vaan. Miksi ihanne on elää pitkään saman ihmisen kanssa? Jos toinen houkuttaa, niin kokeile. Varsinkin jos olette nuoria ja lapsettomia. Perheellisten pitää sopia kuviot tarkemmin, koska lapset tarvitsevat turvaa ja pysyvyyttä.
Hommaa sukkanauhat, niin ei sukat pyöri jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama. Mutta en halua päästää näistä tunteista eroon. Nämä ihastuksen tunteet auttavat minua eteenpäin, koska oma suhteeni ei ole kovinkaan ruusuinen mutta lapset pitävät meidät yhdessä. En ole koskaan, edes omaan mieheeni, tuntenut vastaavaa fyysistä ja henkistä vetovoimaa. Hän tuntuu niin tutulta ja omalta. Tämä mies ei tiedä, tosin ehkä osaa aavistaa. Jos tilaisuus tulisi ja hän näyttäisi vihreää valoa, en pystyisi pitämään näppejäni erossa hänestä. Mutta luulen, että on niin fiksu, ettei edes halua sekaantua "petturinaiseen". Yritän pitää häneen vähän etäisyyttä vain siksi, että vaikuttaisin itsekin fiksulta enkä jäisi näistä kielletyistä tunteista kiinni.
Idiootti!
:(