Sisko suutui kun ehdotin hänelle plastiikkakirurgiaa
Tarjouduin maksamaan operaation jossa nenää paranneltaisiin. Siskollani on ruma nenä ja lapsena ja teininä häpesi sitä ja itki kuinka ruma on. Ajattelin vain ilahduttaa, mutta se vetikin herneet nenään sanoi suunnilleen "luoja on minut tällaiseksi luonut ja tällaisena aion elää jatkossakin" Mikä on sinänsä hassua kun kyseesä ei ole mikään uskovainen.
Mistä suuttuminen ja kieltäytyminen voisi johtua? En usko että ainakaan ylpeydestä. Kenties pelko taustalla että jokin menee pieleen?
Kommentit (13)
Mun sisko veti herneen käkättimeen, kun käskin sen vetää säkin päähänsä ja hankkia itselleen lobotomian. Ihme tyyppi, annoin sille vain hyväntahtoisen neuvon ja se kilahti siitä. :D
Siskosi on omanut itselleen ruman ihmisen identiteetin johon kuuluu tietynlainen "uhriutuvuus" ja huono itsetunto tyyliin "en minä voi/pysty mitään tuomoista kun olen tämmöinen luuseri vaan". Jos nenä olisi yhenäkkiä normaali tulisi siskollesi jokin indentiteettikriisi kun ei voi uhriutua enään ja joutuisi työstämään sitä itsetuntoa
Anna siskolle aikaa totuttautua ajatukseen. Se voi käydä vähän herkillä. Rohkaise ja kannusta sisartasi.
Av-mammojen provontunnistusanturit ovat jälleen epäkunnossa.
Olisit ehdottanut silikoneja! Ruman nenän voi kompensoida hyvillä tisseillä ;D
Vierailija kirjoitti:
Olisit ehdottanut silikoneja! Ruman nenän voi kompensoida hyvillä tisseillä ;D
Ei voi.
Sä voi ap maksaa mun nenäleikkauksen, jos se sua lohduttaa.
PS. Pikkasen nyt panostusta provojen uskottavuuteen.
Olisit ehdottanut pillunkiristysleikkausta. Tiukka pillu korvaa ison kärsän pariteltaessa takaapäin.
Jos siskosi haluaa niin kyllä se menee sinne omin nokkineen. Ei pidä olla turhan nenäkäs.
Vierailija kirjoitti:
Loukkaantuisitko jos ehdottaisin sinulle aivo-operaatiota, kun sinun yläkerrassa ei näytä kaikki olevan hyvin?
Niinpä. Ap varmaan ilahtuisi jos sisko maksaisi hänelle päänvaihtoleikkauksen.
Loukkaantuisitko jos ehdottaisin sinulle aivo-operaatiota, kun sinun yläkerrassa ei näytä kaikki olevan hyvin?