Millähän me saisimme tuon Metsolan Erkin raitistumaan?
Kommentit (14)
Kerran alkoholisti, aina alkoholisti.
Kyllä se Erkki vielä raitistuu usko pois
Ikuinen ongelma. Kaksi jaksoa olen nyt katsonut, ja Erkki ihan renttuna. Kyllä raastaa sielua, kun on omasta perheestä samaa kokemusta. Erkin voi pelastaa vain Erkki itse.
Erkki nyt välillä ottaa sivistyneesti pienet siivut ja suvaitsemattomat moukat ne vaan räksyttää...
Sä oot about reilut parikyt vuotta myöhässä, Metsis Erkki on raitistunu aikoja sitten ja rinnebisnes pyörii.
Onkohan metsolan erkin ryypinginsin takana sittenkin diagnosoimaton(?) ja hoitamaton ADHD?
En ole koskaan Metsoloita katsomalla katsonut, olin alta kouluikäinen kun se tuli ekan kerran televisiosta. Yhden kohtauksen muistan siitä kuitenkin ja siinä Erkki oli mennyt metsään ryyppäämään.
On se nyt kumma kun ei miehen anneta ryypätä rauhassa. Juopotteleehan se Järvenheimon Jaakkokin vähän väliä eikä kukaan moralisoi ja tuomitse.
Vierailija kirjoitti:
On se nyt kumma kun ei miehen anneta ryypätä rauhassa. Juopotteleehan se Järvenheimon Jaakkokin vähän väliä eikä kukaan moralisoi ja tuomitse.
Jokuhan se pitää saada syntipukiksi - oli asia sitten mikä hyvänsä...
Jos rinteessä menee hyvin ja työt pitää miehen kiireisenä, ei siinä ehdi paljon viinaa mietiskellä.
Taasko on eki korkannu? :(