Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertooko eronnut-status, että ihminen on vaikea tuittupää?

Vierailija
25.12.2017 |

Eronnut-status saattaa kertoa, että ihminen on vaikea tuittupää, koska on ajautunut selvittämättömiin riitoihin puolisonsa kanssa. Eronnut saattaa olla riidankylväjä, tyytymätön, pikkumainen, ylpeä, omahyväinen, joustamaton. Ainakin mulle tulee tällaisia mielikuvia.

Muille?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää erikseen mainita olevansa eronnut? Kuinka moni on parisuhdemarkkinoilla neitsyt?

Vierailija
2/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eronnut ja ylikiltti. Miellytin ja täytin kaikkien muiden tarpeita. En koskaan haastanut riitaa, minulla ei ole tarvetta olla oikeassa, en ole pikkumainen enkä mielestäni Ylpeäkään. Joustin, joustin ja joustin, kunnes 20 aviovuoden jälkeen tuli vastaan tilanne, jonka kohdallani joustoni loppui ja minusta tuli joustamaton: miehen sivusuhde.

Tarkemmin ajateltuna ap on oikeassa: minä olin niin joustamaton, etten hyväksynyt tilannetta. Olen niin ylpeä, etten suostu jalkavaimon asemaan. Olin niin pikkumainen, etten hyväksynyt sivusuhdetta. Ja riidankylväjäkin vielä, kun nostin asiasta riidan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole eronnut avioliitosta, enkä avoliitosta, mutta olen ollut laittavinani merkille, että tämän kokemukseni nojalla kuulun heihin, jotka kokevat tai saattavat kokeaa olevansa tämän vuoksi parhaita asiantuntijoita neuvomaan ja ohjeistamaan, että milloin on oikein tai milloin on väärin erota. Miten se onkaan niin helppoa ja vaivatonta ohjesitaa täältä ulkopuolelta omien harhojen ja mielikuvien keskeltä. Vielä helpommaksi tulee, kun ei itse tarvitse ottaa vastuuta tai ottaa itselleen kannettavaksi  syitä ja/ tai seurauksia, oli päätös kumpi tahansa.

Tämän johdosta olen ajatellut kruunata itseni jääkruunulla ja aloittaa viisasteluni, koskein muiden parisuhteiden tilaa ja tulevaiuutta. - Se, tämä viisasteluni saattaisi sujua kahta paremmin jos joku ystävällisesti pesisisi naamani ensin lumella (jossa mielellään on koirakusaissut ensin) ja sen jälkeen suuni fairylla. Hieman voisi myös Joulun kunniaksi vihtoa havuvihdalla. 

Vierailija
4/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo. Mutta vielä enemmän kannattaa karttaa LESKIÄ. He ovat ilmiselvästi tappaneet puolisonsa.

Vierailija
5/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ja työtön on aina luuseri. Ja konkurssin tehnyt on aina kyvytön hallitsemaan rahaa. Ja adhd:n vanhempi on epäonnistunut kasvatuksessa.

Jatka, ap, jatka vain listaa. On ihan terveellistä kirjata omat ennakkoluulot esille.

Vierailija
6/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex paljastui väkivaltaiseksi ja kun hänestä erosin, niin ihan tuittupäisyyttänihän minä sen tein.

Vierailija
7/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä? No ei. Enemmän mä riitelen omassa, jo 31 vuotta jatkuneessa parisuhteessani (naimissa ollaan oltu 26 vuotta) kuin useimmat tietämäni eronneet. Ei eroaminen ole kuin päätös yrittää jatkaa elämäänsä ilman puolisoaan, ja sen päätöksen takana voi olla vaikka mitä. Sitä paitsi erossa on aina kaksi osapuolta.

Vierailija
8/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Status sulla housuissas. Hanki elämä.

Vierailija
9/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronnut-status saattaa kertoa, että ihminen on vaikea tuittupää, koska on ajautunut selvittämättömiin riitoihin puolisonsa kanssa. Eronnut saattaa olla riidankylväjä, tyytymätön, pikkumainen, ylpeä, omahyväinen, joustamaton. Ainakin mulle tulee tällaisia mielikuvia.

Muille?

En haluaisi tuntea laillasi ajattelevaa ihmistä.Sinä ajattelet ensimmäiseksi negatiivisia asioita ja kertoo sinusta itsestäsi sen verran etten edes halua tietää sinusta enempää. Luultavasti  sinulla on valtaosa luettelemistasi ominaisuuksista.

Vierailija
10/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muille?

Melko lapsellinen käsitys ihmissuhteista sulla? Omat vanhempani ovat eronneet, ja taisin jo 10v tietää tästä enemmän kuin sinä nyt.

Vierailija
11/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole eronnut avioliitosta, enkä avoliitosta, mutta olen ollut laittavinani merkille, että tämän kokemukseni nojalla kuulun heihin, jotka kokevat tai saattavat kokeaa olevansa tämän vuoksi parhaita asiantuntijoita neuvomaan ja ohjeistamaan, että milloin on oikein tai milloin on väärin erota. Miten se onkaan niin helppoa ja vaivatonta ohjesitaa täältä ulkopuolelta omien harhojen ja mielikuvien keskeltä. Vielä helpommaksi tulee, kun ei itse tarvitse ottaa vastuuta tai ottaa itselleen kannettavaksi  syitä ja/ tai seurauksia, oli päätös kumpi tahansa.

Tämän johdosta olen ajatellut kruunata itseni jääkruunulla ja aloittaa viisasteluni, koskein muiden parisuhteiden tilaa ja tulevaiuutta. - Se, tämä viisasteluni saattaisi sujua kahta paremmin jos joku ystävällisesti pesisisi naamani ensin lumella (jossa mielellään on koirakusaissut ensin) ja sen jälkeen suuni fairylla. Hieman voisi myös Joulun kunniaksi vihtoa havuvihdalla. 

Tänne voisi laittaa pakolliseksi jonkinlaisen parisuhde cv:n, neuvojen tasosta voi päätellä jotain jos henkilö on esimerkiksi eronnut avioliitosta seitsemän kertaa. Olihan Nykänenkin life coach.

Vierailija
12/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, ihan samalla tavalla kuin sinkku-status kertoo ihmisen olevan parisuhteeseen kelpaamaton.

Vierailija
13/13 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä eronneista puolisoista toinen on... riippuu ihan siitä kumpaan törmäät, toinen voi olla helmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi