Itken, Hachiko, paras elokuva ikinä
Taas näin tämän ihanan elokuvan, joka kerta itken ja itken, liikuttavan ihana elokuva ja kun tietää tämä ollut totta! Uskollisempaa ystäää ei ole olemassa kuin koira, siinä oppia monelle ihmiselle mitä uskollisuus ja kiintymys tarkoittaa!!!!!
Kommentit (27)
Näin sen kerran ja itkin niin paljon etten toiste uskalla katsoa. Koirat on ihania.🐶
Ihana elokuva mutta surullinen tietysti
Vierailija kirjoitti:
Alanuolet itkeskelijöille.
Alanuolet kyynisille vittuilijoille.
On ihana elokuva. Ikävä kyllä, en nähnyt kuin puolet, alkuosa jäi näkemättä tällä kertaa. Harmittaa, mutta tulee varmaan kohta taas. Alon katsoa Metsoloita Areenasta, siinä onkin pitkä projekti. Riittää minun tahdillani pitkälle tammikuulle.
Tässä taas nähdään mitä vittuilijoita ihmiset ovat! Siksi viihdyn paljon mielummin koirien kanssa ja mitä enemmän tunnen ihmisiä, sitä enemmän rakastan koiria!!!! <3
Mieheni juuri sanoi että sitä elokuvaa ei ainakaan voida katsoa. Pillahdin itkuun jo kuullessani, että se tulee televisiosta. Itkettää se että rakastan omaan koiraamme niin valtavasti ja tiedän, että koirien elämä on niin lyhyt. Kadun sitä että kerran katsoin tuon elokuvan, koska jotenkin tulen valtavan surulliseksi kun muistelenkin sitä.
Hachiko on ihqu hauvveli. <3 straightfromamovie.com/wp-content/uploads/2016/09/hachi-a-dogs-tale-wallpaper.jpg
Hatchiko on koskettava elokuva.
Joka kerta liikuttuu vaikka ajettelee että nyt en ainakaan itke Hatchikon kohtaloa kun olen nähnyt tämän about 29 kertaa.
Katsoin sattumalta tänä aamuna Netflixistä, en ollut nähnyt aiemmin. Ihan järkyttävän liikuttava elokuva, itkin aivan kamalasti ja nyt kun huomasin, että se tuli telkkaristakin, liikutuin pelkästä ajatuksesta. Se oli vielä tehty niin jotenkin vähäeleiseksi se elokuva, ei ollut mikään jenkkityylinen kohtauksesta toiseen poukkoileva tarina.
Onnea itsesi kanssa. Ihailet elokuvaa jossa koira viettää aikaansa aseman edustalla. Eiköhän kaikki koirat vietä aikaansa aika suppealla alueella.
Nyt se tulee c more hits:ltä ja vaikka ollaan vasta ihan alussa, niin mua itkettää jo nyt! En mä voi katsoa tätä, mä alan itkeä ihan täysillä!
Katsoin vuosia sitten kun koirani oli vielä elossa ja ei meinannut tulla itkusta loppua. En todellakaan uskalla katsoa sitä nyt, kun koirani on kuollut. En saisi varmaan kuukauteen mitään tehtyä itkulta.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vuosia sitten kun koirani oli vielä elossa ja ei meinannut tulla itkusta loppua. En todellakaan uskalla katsoa sitä nyt, kun koirani on kuollut. En saisi varmaan kuukauteen mitään tehtyä itkulta.
Ymmärrän täysin sinua. Olen työkeikalla ulkomailla ja koirani jäi hoitoon. Ikävöin sitä jo nyt, vaikka olen vasta ollut reissussa 4 päivää. Vielä 10-11 päivää jäljellä.
Jos katson nyt tuon elokuvan, niin itken itseni tärviölle. Nyt jo pala kurkussa, kun näin että se leffa tulee telkkarista.
Vähän ohis, mutta alkanut nyt kun olen nähnyt elokuvan useammin, häiritsemään että minkä takia tuo pääosan rouva pitääkään olla noin a-no-rektisen laiha. Näyttäis paremmalta plus 8 kg, noin.
Vaihdoin kanavaa, kun aihe tuttu ja ei kiinnostanut.