Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsi suuttui - kuulemma maailman paskimmat lahjat

Vierailija
24.12.2017 |

elikkä ostin pojalle kilon hakkaraisen paskaa ja aktiivimallin, mutta ei kelvannut. muita samassa jamassa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ei tullu rahat vaikka piti. Maanantaina tein ilmoituksen (työttömyysajan), perjantaina vasta käsitelty koko homma. Syömme puuroa ja makarooneja torstaihin asti.

Vierailija
2/3 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannatti lintsata peruskoulussa kaikilta mahdollisilta tunneilta ja naureskella niille hölmöille hikareille jotka istuivat kaikki tunnit ja tekivät läksyt kiltisti. Nyt itketään kun ei ilmaista rahaa tullutkaan.

Ja ne hikarihölmöt: siellä ne rivitaloissaan istuvat yltäkylläisyyden keskellä. Rahaa (silloin kun siitä viitsitään edes puhua) käsitellään kymppitonneina, kukapa sitä pienempiä yksiköitä viitsii edes ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kannatti lintsata peruskoulussa kaikilta mahdollisilta tunneilta ja naureskella niille hölmöille hikareille jotka istuivat kaikki tunnit ja tekivät läksyt kiltisti. Nyt itketään kun ei ilmaista rahaa tullutkaan.

Ja ne hikarihölmöt: siellä ne rivitaloissaan istuvat yltäkylläisyyden keskellä. Rahaa (silloin kun siitä viitsitään edes puhua) käsitellään kymppitonneina, kukapa sitä pienempiä yksiköitä viitsii edes ajatella.

mun tuntemat hikarit ainakin syytää kaikki rahansa huumeisiin ja alkoholiin, samalla kun olen itse ansiosidonnaiskikkailija :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme