Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sumatriptan 100mg ja migreeni.

Vierailija
23.12.2017 |

Te, ketkä käytätte kyseistä lääkettä migreeniin. oletteko tietoisia, että lääke kokonaan loppunut apteekeista ja myös tukusta. Tukkuun saavat sitä vasta vkolla 6.
Tuli tänään pieni paniikki, kun yritin metsästää lääkettä useammasta apteekista ympäri helsinkiä.
Onneksi sain vielä työterveyslääkärin iltapäivällä puhelimen päähän ja tämä kirjoitti reseptin 50mg Sumatriptaaniin. Otan niitä sitten useamma tarvittaessa.
Mulla migreeniä usemman kerran kuussa, välillä viisikin päivää putkeen, joten ilman lääkkeitä en pärjää.
Ihmettelen vaan, että miten voi olla mahdollista, että noin pitkään aikaan ei tukut saa lääkettä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on vaikuttanut ihan mun perusturvallisuudentunteeseen, ettei tarvittavia lääkkeitä ole saanut viime aikoina apteekista tai niiden löytäminen on ollut työn ja tuskan takana.

Vierailija
2/3 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun valmistajan tuotetta saadaan apteekkeihin jo viikolla 3. On muitakin triptaaneja, kysy reseptiä lääkäriltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Onneksi olen pärjännyt tosi hyvin ilman monta vuotta ja kuvittelin hakevani paketin lennosta, jos tarvetta ilmenee.

Ap, kannattaa yrittää selvittää vaihtoehtoväylistä migreenin syy ja hoitaa se. Elämä helpottuu kummasti, jos pääset kivusta eroon.