Mistä tietää onko painonnousu nesteitä? Aloitin ssri-lääkityksen ja
Siitä vuodesta lähtien painoni alkoi nousemaan. Eipä tarvitse miettiä syytä pitkään. Sitä ennen ei KOSKAAN mitään painonnousua pl. tavallinen kasvamisen myötä tapahtuva painon pieni lisääntyminen.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Lopettamassaparaillaan kirjoitti:
Minä oon kans kohta syönyt venloja melkein vuoden ja rupes tuo turvotuspöhötys niin kovin vituttamaan että lopetin venlat ja yritän pärjätä. Ennemmin kärsin paniikkihäiriöstä hyvännäköisenä ja hoikkana kuin en kärsi ja olen turvonnut ja pöhöttynyt valas. Meinaa kohta viikko ilman lääkettä ja kusella saa juosta alvariinsa.
Että mulle ei sovi ja aiheuttaa nesteenkeryymistä case closed.
Venlafaksiini on SNRI-lääke, ei SSRI (kts. ap:n viestin otsikko). Mutta omankin kokemukseni mukaan lihotti. Minua lihottivat SSRI:tkin hieman, mutta venlafaksiini oli selvästi pahempi.
Mikään lääke ei lihota. Lihomiseen tarvitaan ylensyömistä.
Venla ei kyllä minua lihottanut yhtään.
Lääkäri sanoi sitä mulle määrätessään että tää ei lihota....oikeassa oli.
Escitalopram aiheutti alussa sen ettei oikein mikään ruoka maistunut ja laihduin. Muutaman kk.n syömisen jlk aloin lihoa ja painoa kertyikin lyhyessä ajassa muutama kilo. Lopetin Escitalopramin syömisen ja aloin syömään Voxraa joka pitäisi laihduttaa..eipä käynyt niin. Lihoin taas muutaman kilon ja nyt en syö enää mitään mielialalääkkeitä. Lihoaminen masensi eniten ja koska olen aina ollut hoikka, olen iloinen että sain hoikan uumani takaisin.