Tärkein ostoksenne joulupöytään?
Kommentit (28)
Kylmäsavulohi. Mikä tahansa muu saa jäädä pois, mutta tämä ei.
Pippurijuusto! Enää ei saa Musta-Pekkaa mutta Pirkan ajaa saman asian. Ilman sitä ei ole minun joulupöytäni joulupöytä.
Kvassi. (Venäläistyylinen, kotikaljamainen juoma 0,5%)
Vierailija kirjoitti:
Pippurijuusto! Enää ei saa Musta-Pekkaa mutta Pirkan ajaa saman asian. Ilman sitä ei ole minun joulupöytäni joulupöytä.
Mitä Musta-Pekalle on tapahtunut!?
Pirkkaa meilläkin mutta hitto! Meni puoltuntia ainakin juustohyllyllä Pekkaa bongaillessa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirkkaa meilläkin mutta hitto! Meni puoltuntia ainakin juustohyllyllä Pekkaa bongaillessa :(
Pekka poistui Valion valmistuksesta jo muutama vuosi sitten :(
Savulohi ja laatikoista porkkana ja lanttu. Moni ei varmaan tykkää, mutta itse rakastan. Ja en siis jaksanut tehdä laatikoita itse eli älkää tuomitko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä voi tajuta miksi. Meidän herkku vuosikaudet ja moni muukin kaipaa sitä. Ei voinut olla huono myynti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä voi tajuta miksi. Meidän herkku vuosikaudet ja moni muukin kaipaa sitä. Ei voinut olla huono myynti?
Ei se kai siitä ollut kiinni, en nyt tarkkaan enää muista kun siitä on jo aikaa kun tästä kohuttiin mutta oli vain yksi juustola/meijeri mikälie jossa nimenomaan tätä Musta-Pekkaa valmistettiin ja sille sitten tapahtui jotain? Ei kuitenkaan ollut Valion mielestä kannattavaa aloittaa valmistusta muualla tai vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kai siitä ollut kiinni, en nyt tarkkaan enää muista kun siitä on jo aikaa kun tästä kohuttiin mutta oli vain yksi juustola/meijeri mikälie jossa nimenomaan tätä Musta-Pekkaa valmistettiin ja sille sitten tapahtui jotain? Ei kuitenkaan ollut Valion mielestä kannattavaa aloittaa valmistusta muualla tai vastaavaa.
Adressi? I'm in!
Kinkku on joulupöydän kunkku. Onko punkku sitten rinsessa? Joo toi on tahallaan väärin kirjoitettu prinsessa. Kaikki paitti lipeäkala on hyvää ns. jouluruokaa. Hakuan muuten savustimen mihin mahtuu kinkku. Maistoin savustettua kinkkua ja aivan törkeän hyvää. Joulupukki huhuu, hoida sä lahjat niin mä hoidan naisia.
Kinkku joka juuri paistuu on se joulupöydän oleellisin juttu. Omat kilot onkin niin alhaalla että joulupöytä saa ollakkin notkuva. Armoa ei anneta eikä tunneta kun vedetään kunnon ruokaöverit.
Juustot! Tänä vuonna meinasin savustaa myös katkarapuja.. Nam
Tärkeimmät ostokseni joulupöytään meni lahjoituksena narkomaanien asumisyksikköön.
Ehdottomasti mäti. Ilman sitä ei ole joulua, ja kaiken muun voisi jättää pois.