Millainen hiiri tietokoneessasi on?
Ja oletko tyytyväinen siihen?
Mulla on HP:n langallinen musta perushiiri ja se on ihan jees, en tarvitse mitään pelihiiriä tai turhia painikkeita ja eipähän ainakaan lopu patterit kesken kaiken. :)
Kommentit (30)
Kraken merkkinen hiiri löytyy pöytäkoneesta
Musta. Punainen rulla. Ihan piuhallinen. Lenovo lukee hopealla.
Logitechin G300s. Mulla on niin pienet kädet, että ergonomisen (peli)hiiren löytäminen on vähän tuskaa välillä. Tuokin tarttis vaihtaa joskus kun peukalonkynsi on hangannut jälkeä tuohon sivuun.
Pienet kädet ja G300s mullakin. Ensimmäinen hiireni jossa lisäpainikkeita voi käyttää, ilman että sormet menevät solmuun.
Koneessani ei ole minkäänlaista hiirtä.
Täh.. mulla on toistakymmentä erilaista hiirtä. Juuri nyt käytössä logitechin G600 ja asus gladius hiiret.
Vierailija kirjoitti:
Täh.. mulla on toistakymmentä erilaista hiirtä. Juuri nyt käytössä logitechin G600 ja asus gladius hiiret.
Kuulostat yhdeltä nörttikaveriltani, jonka luona kylässä ollessani satuin kerran mainitsemaan, että hiireni oli epäkunnossa. Tyyppi antoi minulle muovikassillisen hiiriä ja sanoi "kato sieltä jos löytyis joku sopiva" :D
Olen koukussa Lenovon TrackPoint-hiireen. Se on näppäimistöllä niin ettei tarvitse heilutella käsiä sinne sun tänne kun käytän hiirtä. En tykkää irtohiiristä ollenkaan enkä myös noista hipelöitävistä, mitkä on näppäimistön alapuolella. Hipelöintialustan olen disabloinut ja käytän pelkää tappihiirtä.
Jos joudun käyttämään pöytäkonetta, otan siihenkin Lenovon näppäimistön missä on hiiri keskellä.
En tarvitse hiirtä. Koneessani ei tosin ole graafista käyttöliittymää.
Logitechin perushiiri, joka on ajanut asiansa hyvin, mutta välillä olen käyttänyt trackballia kun olkapää on kipeytynyt hiiren heiluttamisesta. Olen aikonut hankkia myös kyynärpäätuen, sinkkumies tarvitsee terveitä käsiä.
Teksti on kulunut, mutta taitaa olla Rapoo -merkkiä. Pienin, jonka löysin, langaton. En tykkää, kun sillä on vaikea "maalata" tekstiä ja muutenkin kaikki klikkaukset sun muut pitää tehdä monta kertaa, että tottelee.
Lokitekin mx 518. Harmi vaan ettei näitäkään enää saa. Kaiken maailman humpuukilasereita yms tullut tilalle.
Optinen Logitech M525. Aikanaan pakko-ostos, kun oli ainokainen vaihtoehto kylämme digipuodissa, mutta ihan kelpo kapinehan tuo on loppujen lopuksi ollut.
Roccat Nyth mmorpg peleille, minäkin käytän langallista, ei langaton tarkoita automaattisesti pelihiirtä?
Harmaa, ohut häntä ja on jyrsinyt jo yhden kiintolevyn johdon poikki. Oon häätänyt hiiren ulos pari kertaa mutta se tulee takas jotain kautta ja menee tietokoneeseen kun se sivuluukku on auki.
Tokmannista hain vanhan rikkoutuneen tilalle jonkun vain halvimman, Greentree näyttää lukevan ja hyvin ajaa perusasiansa, läppärin hiirtä en tykkää kotioloissa käyttää (töissä kyllä onnistuu jos joskus pakko läppäriä käyttää vaikka siellä mulla on pöytäkoneella aina rullahiiri).