Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kummin tavasta lähettää joka vuosi joululahjaksi joku "kirjakerhon ilmaiskirja"?

WinterStonedsPeople
23.12.2017 |

en siis tajua, joka vuosi tulee joululahjana kirja, no asia olisi eri jos kirja olisi jokin mielenkiintoinen tietokirja tai uutuuskirja, vaikka en luekaan kirjoja saati romaaneja. MUTTA joka vuosi tulee lahjaksi sellainen joku top 100 mukana ollut romaanikirja-. en tiedä onko nämä noita kirjoaj joita tulee ilmaiseksi kun on kirjakerhossa, sellainen feelis tulee, no nyt tarkistin tämän uuden kirjan niin olihan se top kuukauden kirjoissa eli mennyt ehkä 26 e kirjaan rahaa tai sit ei. Mutta siis ei koskaan mitään mitä ITSE lukisin, siis ei sinne päinkäään.

harmi kun menee rahat hukkaan + postimaksut, kun en lue noita kirjoja selkeästi lahjan antaja ei tunne minua lainkaan eli sitä mistä olisin ehkä kiinnostanut....itse antaisin rahaa mieluummin tai ei mitään jos velvollisuudesta pitää antaa lahja. Velvollisuudesta annettu lahja, niin se tuntuii oikeastaan vain lahjanantajan oman syyllisyyden paikkaamiselle

olen itsekin yhden tytön kummin mutten ole muistanut kyllä koko kummiuttani yhtään en edes muista milloin hänelllä on syntymäpäivät, toisen kerran kun pyydettiin kummiksi sitten siskon pojalle niin kieltäydyin koska sanoin etten usko tähän kummisysteemiin enkä lapsikasteeseen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kerro millaisen kirjan haluaisit?

Vierailija
2/4 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua kirjoja lainkaan, vain rahaa ja naisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen ja kummisi lähettää sinulle lahjan? Itse et muista omaa kummilastasi ja valitat?

Voiko oman napansa ympärillä tuon enempää pyöriä.

Vierailija
4/4 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WinterStonedsPeople kirjoitti:

en halua kirjoja lainkaan, vain rahaa ja naisen

Tuommoisella turhapurolla on tyytyminen omaan käteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän