Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt saa arvostella meidän jouluruuat

Vierailija
23.12.2017 |

Harmaasuolattu pieni kinkku, paistetaan itse ja kaupasta valmiiksi pakattua savukalkkunaa sekä pieni pala savukinkkua kauppahallista. Yhdet rasialliset valmislaatikoita, 700 grammaa, porkkana, lanttu ja bataatti. Meitä on neljä, mutta yksi on maitoallerginen, eikä muutenkaan välitä noista. Kylmäsavuporoa lastuina ja kylmäsavulohta. Kaupasta rosollia, jota syö vain mies ja toinen pojista. Itse tehtyjä lohkoperunoita. Jälkiruokapöydässä on itsetehtyä maidotonta ja vehnätöntä mutakakkua, kotitekoisia pipareita, kotitekoista maustekakkua, gluteenittomia ja vehnättömiä pikkuleipiä sekä kaupasta ostettuja halpis konvehteja, sekä Fazerin boxeja että pandan konvehteja ja Royal Minttejä + Wienernougata tuolle meidän allergiselle. Saaristolaisleipää ja leipomosta ostettua hedelmäleipää. Katkarapukimaraa Prisman tiskiltä. Sitten tehdään vielä ihan tylsää perusvihersalaattia, jossa jääsalaattia, tomaattia, kurkkua ja paprikaa sekä itse saa lisätä oliiveja, salaattijuustoa, raejuustoa ja punasipulia. Että silleen. Tää kaikki kelpaa meille hyvin, mutta jos tulisi vieraita, mitä vielä pitäisi olla? Ai niin, teini osti kaupasta Pågenin omenakanelikorvapuusteja, teki niitä kuulemma mieli.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa, herneet puuttuu ;).

Tai siis ihan hyvältä tuo minusta kuulostaa, mutta en millään jaksaisi edes maistaa kaikkea.

Hyvää joulua sinulle!

Vierailija
2/10 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On herneitä! Hyvä kun muistutit. Luumuja on kanssa. Sekä tietty on leipää tuolle maidottomalle, unohdin laittaa ettei saa olla vehnää eikä ruistakaan hänelle. Kaura ja ohra käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa.

Mukavaa joulua teille. :)

Vierailija
4/10 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ja kun noi on teidän mielestä hyvät jouluruoat, niin eipä tarvitse arvostella. Nauttikaa!

Oikeen hyvältä kuulostaa minustakin, vaikken ihan kaikista noista tykkääkkään. Runsaasti kaikkea ja taatusti jokaiselle maistuvaa jouluherkkua.

Hyvää joulua!

Vierailija
5/10 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä kuulostaa, itse en tosin valmislaatikoita syö vaan teen ne itse.Ehkä tekisin vielä tuohon lisäksi savulohisalaatin .Hyvää joulua!

Vierailija
6/10 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin lihapainotteista. Lohta/ kirjolohta/ mätiä? Meillä ei menisi noin paljon possua.

Vierailija
7/10 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähky iski viimeistään jälkiruokapöydän antimista lukiessa. Meillä muutenkin less is more -linja eli supistettu joulupöytä. Emme elä enää pula-aikaa, jolloin jouluna väki söi niin että napa rutisi, kun oli joutunut olemaan pienoisessa nälässä pitkiä aikoja. Nyt riittää liiankin kanssa ruokaa.

Vierailija
8/10 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuollaiseen sörsseliin on tyytyväinen niin mitäpä sitä muiden mielipiteistä välittämään. Salud!

Vierailija
9/10 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan halua arvostella jonkun ventovieraan jouluruokia? Syököön kukin mitä haluaa.

Vierailija
10/10 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreää voisi kyllä varmaan olla muutakin. Lähikauppa on 200 metrin päässä ja se on tänäänkin auki 23 saakka. Ei viitsitä enää kauemmaksi lähteä. Ehdotuksia, mitä vielä laitettaisiin herneiden ja salaatin lisäksi? Kaikkee ei syödä kerralla, vaan eri päivinä on vähän eri juttuja, paitsi tuota salaattia meillä on aina, arkena ja sunnuntaina. ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi