Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyään on todella vaikea olla tonttu.

Tonttu Torvelo ov.
23.12.2017 |

Varsinkin kun Joulupukki käskee mennä kurkkimaan ihmisten asuntojen ikkunoista sisään, että ovatko lapset kilttejä. Nykyaikana kun kodit suojataan todella huolella niin että pitää olla todella varovainen ja ovela, että ei aiheuta hälytystä tai jää muuten kiinni. Minä en onnistunut siinä koska olen vielä melko nuori ja kokematon tonttu, vasta 239 vuotta vanha. Jäin kiinni, kun kurkin erään talon lastenhuoneen ikkunasta sisään ja jouduin vankilaan, vaikka yritin todistaa olevani tonttu. Nyt olen vankisellissä syytettynä luvattomasta tunkeutumisyrityksestä vieraiden ihmisten kotiin, kotirauhan häirinnästä, tirkistelystä ja minua epäillään pedofiliasta. Onneksi onnistuin saamaan yhteyden Joulupukkiin, mutta hän on hurjan vihainen ja sanoo, että tulee maksamaan minulle annetut sakot vasta loppiaisen jälkeen, siihen asti olen täällä ihmisten joukossa vankilassa ja Korvatunturilla minua odottaa alentaminen kaikkein alimmaksi tontuksi, joka saa tehdä kaikista kurjimmat työt, kuten lannan luominen porojen aitauksista.. Voi kurjuuksien kurjuus. Minusta tämä on Joulupukin vika, yleensä hän laittaa kokeneen tarkkailijatontun kokemattoman tontun pariksi oppimaan, että kuinka niitä lapsia oikein tarkkaillaan, että ovatko he kilttejä. Aika turhaa hommaa se minusta on, jos vilkaisee ikkunasta sisään ja lapset ovat silloin kiltisti, niin mistä sen tietää, että mitä pahuuksia he ovat juuri ennen sitä tehneet.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla