Olipas uusin Star Wars paska elokuva.
Maailmalle köy köpelösti kun ihmiset heräävät kusetukseen. Tehdään elokuva ja tuhotaan kaikki ihmiset. Sitten hehkutetaan kun kriitikot ylistää elokuvaa, joille on maksettu miljoonia. Luke Skyrwalker kuolee ja Snoke eli Andy Serkins saa siltä paskan näköiseltä homonäyttelijältä turpaan. Oli ihan vitun sairasta tappaa Han Solo ensin ekassa elokuvassa ja nyt Luke kuolee. MItä jää jäljelle? Perseraiskausta.
Kommentit (9)
Älkää ihmiset ostako leffalippu-paketteja! Oon koko syksyn odottanut että tulisi joku katsottava leffa, nyt menee lippupaketti vanhaksi. Voihan perse.
Vierailija kirjoitti:
Luke on niin vanha patu että ei ihme jos kuolee. Itke viel enemmän. Säki kuolet joskus.
Mark Hamil sanoi itse että on erittäin pettynyt nykymaailmaan. Äijällä on ihan saatanasti karismaa vanhoilla päivillään. Teki muutaman kohtauksen ja sen jälkeen teki Obi-Wanit. Erittäin kuvottavaa Hollywoodin mädätystä.
Viimeisessä taistelussa parroittunut Luke oli sovinnaisesti ajanut partansa ja vaatteetkin olivat oikein silitetyt kuin kiiltokuvapojalla. Parroittunut saarella olevan Luken look olisi ollut paljon parempi. Batlestar Galacticaa siis tästä uudesta sarjasta oli otettu aineksia. Ei tuota viitsinyt muuten käydä katsomassa mutta mulla on taipumus koukuttua sarjoihin että on pakko tietää miten tarina jatkuu.
Tuntuu että jokainen pitkäikäisempi elokuvasarja on pilattu nykyään, kaameeta sontaa kaikki. Star Wars, Alien yms.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisessä taistelussa parroittunut Luke oli sovinnaisesti ajanut partansa ja vaatteetkin olivat oikein silitetyt kuin kiiltokuvapojalla. Parroittunut saarella olevan Luken look olisi ollut paljon parempi. Batlestar Galacticaa siis tästä uudesta sarjasta oli otettu aineksia. Ei tuota viitsinyt muuten käydä katsomassa mutta mulla on taipumus koukuttua sarjoihin että on pakko tietää miten tarina jatkuu.
Jotakin kiinnostaa tuollaisen syrjäytyneen alkoholistin mielenkiihoke vaatteisiin? Syö paskaa ja kuole saatanan mitättömyys!
No kyllähän se niin on että starwarsit ovat alusta alkaen olleet melkoista sontaa. Niitä katsoo ihmiset jotka eivät tiedä mikä on hyvä elokuva eivätkä he yleensä erota hyvää ja huonoa elokuvaa toisistaan. Monesti tämä porukka arvioi hyvän elokuvan "aivan paskaksi" kun siinä ei ole tuttua umpikliseistä juonta kökköine taistelukohtauksineen ja tylsine erikoistehosteineen.
Luke Skywalker ei kai varsinaisesti kuollut. Hänestä tuli samanlainen haamu kuin Yodasta ja Obi-Wanista. Hyvin todennäköisesti Luke ilmestyy Reylle episodi 9:ssä.
Luke on niin vanha patu että ei ihme jos kuolee. Itke viel enemmän. Säki kuolet joskus.