Hitto, meni ryypiskelyksi eilen
Nyt on pää kipeä ja kaikki joulujutut vaiheessa. Join 5 isoa tuoppia keskikaljaa. No ei auta. Koiran kanssa lenkille (raikas ulkoilma tekee hyvää päänsärylle) ja sitten suihkuun ja menoks. Kaipa tää tästä....
Kommentit (18)
Jatkat vaan samaa rataa niin asiat hoituvat kuin itsestään.
Sama juttu täällä :( Kämppä kaaoksessa ja iso osa ruuista tekemättä.
Minulla meni toissapäivänä turhan lujaa, join 0,7 litraa väkeviä ja unohdin syödä. Painan 50kg.
No, nyt ainakin tulee otettua joulun aika rauhallisemmin, eikä huolta asun yksin joten kukaan muu ei kärsinyt paitsi allekirjoittanut.
Ei kannata dokata enempää joulunaikaan.. Paljon mukavampaa selvinpäin eikä tuu rapulaa. Joulun jälkeen virkeämpi olo kun kroppa ja mieli saa levätä kunnolla.
Join loput viinitötsästä äsken. 2 täyttä lasia valkkaria. Jouluruoat on ostamatta. Onneksi mies voi ajaa autoa.
Perkele! Oon yöllä graavannu lohen kännipäissäni. En muistanut yhtään. Ihmettelin äsken käärettä jääkaapissa... varmaan tosi hyvää :(
Vierailija kirjoitti:
Perkele! Oon yöllä graavannu lohen kännipäissäni. En muistanut yhtään. Ihmettelin äsken käärettä jääkaapissa... varmaan tosi hyvää :(
😄😄
Mitä sitten jos on vähän olo? Nythän on pitkästi vapaata niin korjaat sillä millä olo tuli. Aika vähästä muuten tuli mutta niin voi käydä. Veljeni on mua isompi mies ja kertoi kerran saaneensa krapulan sikspäkistä. Se huvitti sitäkin ettei edes humalaa mutta silti krapula.
Joo niin meni. ja vei viimesetkin joulufiilikset. Onneksi ei ole lapsia niin ei mene kenenkään muu joulu pilalle kuin omani.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pää kipeä ja kaikki joulujutut vaiheessa. Join 5 isoa tuoppia keskikaljaa. No ei auta. Koiran kanssa lenkille (raikas ulkoilma tekee hyvää päänsärylle) ja sitten suihkuun ja menoks. Kaipa tää tästä....
Tuntee itsensä juopoksi, kun joku puhuu ryyppäämisestä ja 5 tuopista. Itsellä kun menee lähes joka ilta telkkaria katsellessa tuo määrä. Tosin ap. on varmaan nainen ja minä olen mies, joten se kyllä erottaa/selittää tämän.
Sama mulla. No tänään vähän huonovointisena siivousta. Onneksi saarioisten äidit ovat hyviä ruoanlaittajia.
Join eilen 13 keskaria. Nyt taidan tehdä pari tuntia töitä, sitten lähden ostoksille ja ulkoilemaan.
HAH! Jotain kaljaa. Viinaa sen olla pitää.
Niin meni. Aika mielenkiintoisen näköisiä myös nuo eilen paketoidut lahjat. Kaksipuoleisella teipillä🤔
Sama täällä, mutta eipä haittaa yhtään! ihan vapaata koko päivä. Huomenna vien pari lahjaa sukulaislapsille, sitten kotiin saunaan ja syömään lohta ja juomaan valkkaria.
Vierailija kirjoitti:
HAH! Jotain kaljaa. Viinaa sen olla pitää.
Ei tartte olla viinaa. Pelkästä kaljastakin saa krapulan kun sitä tarpeeksi kaataa. Viinaa kun kaataa niin siitä saa helposti kahden päivän krapulan. Tosi perseestä että päihde josta ei tarvitse kärsiä jälkioloja on laitonta. Muutenkin siitä saa päihtymyksen hyvät puolet ilman humalan sekavuutta.
Pinttiä?