Mitä Mäkkiin pitäisi tulla, jotta maailmasi mullistuisi?
Ei kiinnosta paskan vertaa ettet käy ikinä mäkissä, koska olet fitness ja parempi ihminen. En minäkään käy usein, vaikka tuossa 10 minsan kävelymatkan päässä on mäkki.
Minä olen erikoiskahvihullu (ja voin muuten suositella Mäkin erikoiskahveja paremman puutteessa. Ovat yllättävän hyviä.)
Minun unelmamäkissäni olisi houkuttelevia erikoiskahvitarjouksia. Vaikkapa tiettyyn kellonaikaan saisi kahvin puoleen hintaan.
Kommentit (16)
Kaks Big Macia yhen hinnalla maistuis
Enemmän terveellisiä vaihtoehtoja, vähemmän meluavaa nuorisoa ja viihtyisämpi sisustus, enemmän asiakaspaikkoja ja paremmat kalusteet. Bonussysteemi ja teekortti olisivat hyvät myös.
Jos sinne tulisi Hanna Partasen kalakukkoa, niin hyökkäisin asiakkaaksi heti ja välittömästi!
Hesburgerin tuotteet ja viinivalikoimaa
Koskaan en ole ymmärtänyt ihmisiä ketkä syö siellä. Kerran kävin syömässä purilaisen ja olo oli sen jälkeen kuin huumatulla. Maha meni vesipaskalle pariksi päiväksi ja päässä heitti. Ravintola täynnä räkättäviä pentuja jotka naureskelevat vanhemmille asiakkaille. Vessa paskottu kauttaaltaan. Ulostetta lattialla ja seinillä. Teen kotona itse purilaisia jauhelihasta ranskanleivästä tulee paljon parempia. Ei tarvitse olla pentujen naurettava maha vesipaskalla.
näin lihansyöjänä toivon "hot dogin" jossa sisällä 2 nakkia ja pihvit toimvat "leipänä"
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole ymmärtänyt ihmisiä ketkä syö siellä. Kerran kävin syömässä purilaisen ja olo oli sen jälkeen kuin huumatulla. Maha meni vesipaskalle pariksi päiväksi ja päässä heitti. Ravintola täynnä räkättäviä pentuja jotka naureskelevat vanhemmille asiakkaille. Vessa paskottu kauttaaltaan. Ulostetta lattialla ja seinillä. Teen kotona itse purilaisia jauhelihasta ranskanleivästä tulee paljon parempia. Ei tarvitse olla pentujen naurettava maha vesipaskalla.
Miks heitit neegerikeskoset pitkin lattioita
Se Italialainen kamppanjaburgeri! Oli joskus 10 vuotta sitten kun olin mäkis töis ja söin aina ruokatauolla yhden. Ei ole tullut sen jälkeen vastaan :(
Vierailija kirjoitti:
Se Italialainen kamppanjaburgeri! Oli joskus 10 vuotta sitten kun olin mäkis töis ja söin aina ruokatauolla yhden. Ei ole tullut sen jälkeen vastaan :(
Mikset kerro siitä burgerista mitään? Millainen se oli?
Carrollsin Iso Carolina valikoimiin, niin kävisin useammin. Nyt ranskikset ovat hyviä ja muistan, kun el maco tuli. Silloin nautin kana el macosta kovasti. Nykyisin siihenkin on jo tottunut, mutta saisi olla aina valikoimissa.
Vierailija kirjoitti:
Hesburgerin tuotteet ja viinivalikoimaa
Loistavaa. Savulohiäyriäispastaa punaviinin kanssa, tai vaikka savuporokeittoa hyvin tehtynä.
Ei tarttisi aina itse pakertaa.
Sinkkumies
Ei mitään, mäkki on ihan riittävä mulle jo nykyään. En tilaa muuta kuin McFeast tai BigMac -aterian.