Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko meikki huijausta - minä en halua huijata - olen outo?

Vierailija
22.12.2017 |

Olin tässä viikko sitten juhlissa, huippumeikki ja puettu hyvin. Sen jälkeen minulle tullaan sanomaan, että minun pitäisi AINA näyttää yhtä hyvältä. Olen jo vanhempi nainen, siis meikki oikeasti "näkyy", parikymppiset on aina kauniita.

Minä vaan en jaksa.... Minusta tuntuu, että en ole oma itseni. Ja näin sinkkunaisena, pakkohan on kuitenkin jonakin aamuna näyttää se pesty naama. Mitä sitten tapahtuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Nauratti kun joku keksi sovelluksen, joka poistaa meikit kuvasta ja monet naiset menivät ihan sekaisin sen takia. Jos puhutaan hauraasta maskuliinisuudesta, niin ei se naisellisuuskaan kovin vahvalla pohjalla ole, kun ainoa määrittävä tekijä on meikin määrä.

Vierailija
2/5 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä naisia, jotka ei ilman meikkiä mene edes roskapussia viemään. Hemmetin työlästä. Olisinko jotenkin "parempi" ihminen, kun aina näyttäisin "hyvältä"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä palstan miehet tähän sanoo? Aamukahvilla onkin paljon arkisempi "täti" vastapäätä? Montako pv/vko/kk pitää herätä ennen uuden kumppanin heräämistä aamuisin vetämään meikit naamaan

Vierailija
4/5 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä palstan miehet tähän sanoo? Aamukahvilla onkin paljon arkisempi "täti" vastapäätä? Montako pv/vko/kk pitää herätä ennen uuden kumppanin heräämistä aamuisin vetämään meikit naamaan

Kyllä mä uskallan näyttää naamani miehelle, vaikka käytänkin päivittäin meikkiä. Kukaan ei ole järkyttynyt, päinvastoin sanonut, ettei minun tarvitsisi meikata ja monesti kun olen sanonut, etten jaksaisi meikata, mies on ollut kiitollinen, ettei tarvitse odottaa (koska meikkaamiseen menee aina miesten mielestä liian kauan aikaa).  Ovat myös väittäneet, että olen kaunis ilman. Itse en ole samaa mieltä, joten siksipä meikkaankin.

Eihän meikki sen kummempi ole kuin vaatteetkaan. Vaatteilla peitetään ja koristellaan vartalo, meikillä kasvot. Ei kukaan siitäkään motkota tai mieti, että on jotenkin väärin verhota vartalonsa vaatteilla. No, tietysti on ihmisiä, jotka mieluummin paljastavat vartaloaan kuin verhoavat sen vaatteilla, eikä siinäkään ole mitään pahaa. Jokainen meikatkoon, olkoon meikkamatta, pukeutukoon peittävästi tai paljastavasti ihan sen mukaan, mikä itsestä tuntuu hyvältä. Jos se ei jotakuta toista miellytä, niin se on voi voi. Kyllä niitäkin ihmisiä löytyy, jotka pitävät meistä juuri sellaisina kuin olemme - meikittöminä tai meikattuina, vaatetuksella tai ilman. :)

Vierailija
5/5 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhemmiten meikit vanhentaa entisestään. Kaipaan sitä kun voisi laittaa kunnon tummat silmät jne. mutta sitten näyttää 20 vuotta vanhemmalta! Nuorille ne sopii. Ok joku raikas poskipuna ja hillitysti kajaalia tms. käy vieläkin.

En viitsi enää juuri meikata kun ei voi laittaa kunnolla niinkuin nuorena. Mua kyllä katsellaan näinkin, se ihmetyttää kun itsestä tuntuu, että sitä on ihan myrtsi kun arki niin väsyttävää.

N44