Miksi kaksipuolinen kemia on niin vaikea saavuttaa?
Aina joko mies tykkää naisesta tai nainen miehestä, mutta kumpikin ei tykkää yhtä aikaa
Kommentit (8)
Mä oon ihastunut ja lähestynyt itseäni alempi tasoista naista kadulla. Pakit tuli. Kova on tasot naisilla nykyään. Hormooneja pitää miehen käyttää ja kasvuhormonia injektoida leukaan, että kelpaa.
Ja vaikka kemia löytyykin niin voi se vuosienkin jälkeen hävitä kuin tuhka tuuleen niinkuin meillä.
Mitä se parisuhdeonni muka oikein on...? En enää muista.
Mä ihastuin itseäni alempitasoiseen mieheen.
Niuhottaja täällä terve.
Kemia on aina jo käsitteenä molemminpuolista. Ei ole olemassa yksipuolista kemiaa. Kemiassa aina kaksi tai useampi yhdiste reagoi keskenään.
Hyvää Joulua!
En voisi ihastua kehenkään jonka mielestä olen "alempitasoinen". Muutenkin tasoteoriat totaalinen turn off.
Ylimmällä tasolla kirjoitti:
En voisi ihastua kehenkään jonka mielestä olen "alempitasoinen". Muutenkin tasoteoriat totaalinen turn off.
You are always beneath me honey bunny.
T: Mick with big dick
Ylimmällä tasolla kirjoitti:
Valehtelet. Sinä kuten kaikki muutkin naiset ihastutte siihen kaikkien haluamaan komeaan pelimieheen ja pelimies miettii mielessään että kyllähän tuota panee mutta suhteeseen haluan häntä kauniimman naisen.
Johtuu siitä että kumpikin ihastuu vain sellaiseen joka on itseään parempitasoisempi.
Ihastumisen tunnetta ei synny jos toinen on samalla tasolla.