Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää kiva ja rakastava mies?

Vierailija
22.12.2017 |

Aikoja ja paikkoja, joista aloittaa etsiminen?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan av-palsta lauantaisin klo 21.00 jälkeen

Vierailija
2/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder, Suomi24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liiku missään, joten et löydä.

Vierailija
4/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800-luku, Iso-Britannia

Vierailija
5/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
6/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti siis kivalla ja rakastavalla tarkoitat komea, pitkä, tumma, leveät hartiat omaava, matalan äänen omaava, ison peniksen omaava, korkeakoulutettu, koulutusta vastaavassa työssä oleva, rohkea määrätietoinen sosiaalinen kunnianhimoinen ekstrovertti isolla kaveripiirillä, eikö niin?

Vierailija
8/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti siis kivalla ja rakastavalla tarkoitat komea, pitkä, tumma, leveät hartiat omaava, matalan äänen omaava, ison peniksen omaava, korkeakoulutettu, koulutusta vastaavassa työssä oleva, rohkea määrätietoinen sosiaalinen kunnianhimoinen ekstrovertti isolla kaveripiirillä, eikö niin?

No on minullakin jotain ulkonäköpaineita. Mutta toivon itse olevani kiva ja rakastava ja yritän pitää asioitani huolta.

Ap

Vierailija
9/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on minullakin jotain ulkonäköpaineita. Mutta toivon itse olevani kiva ja rakastava ja yritän pitää asioitani huolta.

Ap

Nonni tulihan se sieltä. Et lähtenyt kieltämääkään.

Vierailija
10/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä esimerkiksi

M35

Vierailija
11/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se on hassu juttu miten jokainen nainen kun sanoo minkälaisen miehen haluaisi löytää niin jättää ne tärkeimmät kriteerit mainitsematta. Kiva ja rakastava ei ole se mikä saa naisen oikeasti kiinnostumaan miehestä vaan ne ominaisuudet jotka kiinnostavalla miehellä on kaikkien tärkeimpien ominaisuuksien lisäksi. Näkeehän sen että kivoja ja rakastavia miehiä on joka paikassa ikisinkkuina eivätkä kelpaa koska ei ole komeutta tai statusta jne

Vierailija
12/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä löydy mistään :/ ei ainakaan ketään kivaa, empaattista, rakastettavaa herrasmiestä. He ovat kuolleet sukupuuttoon, kyllä harmittaa. Olen niin monta kertaa mieleni pahoittanut kun ei tälläisia vaan ole enää olemassa.

Vierailija
13/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lihava nainen on aina omasta mielestään lämmin, ihana ja rakastettava

Vierailija
14/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nonni tulihan se sieltä. Et lähtenyt kieltämääkään.

Mutta ei nuo riitä jos ei ole kiva ja rakastava. Jos vastaan tulee mies joka on tavoitellut ensisijaisesti noita niin sen voi olla jostain poiskin. Kunnianhimoinen ekstrovertti ei kyllä ekana olisi itselle tullut mieleen. Tai kiva juttu jos ne asiat on sille ihmiselle muuten mieleisiä. Jos on iso kaveripiiri niin saa luvan järjestää aikaa myös minulle.

Vierailija
15/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löysin omani, niin mahdottomalta kuin se kuulostaakin

Vierailija
16/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole olemassa kuin elokuvissa, eikä nykyään enää elokuvissakaan.

Vierailija
17/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen ihan normaalipainoinen. Ajattelin että jos löydän sen miehen jota rakastan niin voin sekä hänen että omaksikin iloksi esim. treenata pyllyä pyöreämmäksi eikä se ole minusta paha asia :D siis toisen ilahduttaminen kun tietää että tykkää.

Vierailija
18/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itä-suomesta! Etenkin alueet: Varkaus, Leppävirta, Pieksämäki, Joroinen on naispula kaiken ikäisistä naisista! ;)

Vierailija
19/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit missä käyvät rikkaat akateemiset miehet. Jos pidät epäsovinnaisemmista miehistä niin jonkun moottoripyöräkerhon bileet.

Vierailija
20/64 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vapaa-aikaa, olen yleensä kesäisin vuoksen vesistöalueella klo 20-04 uistelemassa kuhia.

Saatan olla myös lopputalvesta auringon nousunaikaan onkimassa ahvenia keskellä järven selkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä