Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos minulla on keskinkertainen ääni ja kova tarve tulla ihailluksi laulajana, kannattaako sitä jatkaa vai tehdä jotain muuta?

Vierailija
22.12.2017 |

Sellaista mihin on enemmän edellytyksiä mutta ei tuota niin iloa. Vai alkaisiko tuottaa jos ilahduttaisi oikeasti muita?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt itsekin tajuat, että sinun pitää tehdä jotain muuta. Mitä tekee keskinkertaisella äänellä, ei mitään. Kerrot sitä paitsi niin vähän, ettei siitä saa mitään muuta kuvaa kuin että olet wannabe.

Vierailija
2/13 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko hyvin yleinenkin haave tulla laulajaksi? Ja eikö kaikki kuitenkin osaa laulaa jotenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti jatkaa! Ja men laulutunneille tai kansalaisopiston kuoroon tms. niin opit oikean tekniikan ja susta saattaa tulla vaikka miten hyvä! Laulaminen on ihanaa <3

Vierailija
4/13 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tulee mieleen ja se on Antti Tuisku. Kannattaa varmaan pitää joku b-suunnitelma. Unelmiaan voi ja pitää minusta silti tavoitella.

Vierailija
5/13 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta tulkintaan ja tee omia biisejä. Niin ne muutkin suomipopparit tekee.

Vierailija
6/13 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Kiitos vastauksista.

Vierailija
7/13 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monia laulajia, joilla on "ihan keskinkertainen" ääni. Sitäpaitsi ääni kyllä kehittyy syvemmäksi, sointuvammaksi, kaikuvammaksi yms kun sitä treenaa. Laulutekniikallakin voi vaikuttaa ääneen jonkun verran.

Eiköhän se kiinnostavuus ja suosio rakennu usein muusta kuin loistavasta lauluäänestä. Jos loistava lauluääni riittäisi, niin Suomi hukkuisi suosittuihin laulajiin.

Vierailija
8/13 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö kappaleet itse? Oletko muusikko

Vierailija
9/13 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla sellainen persoona ja ulkonäkö, että joku levy-yhtiö kiinnostuisi? Tiedäthän,että Suomessa ei pärjää edes ne,jotka ovat voittaneet jonkun laulukilpailun.

Vierailija
10/13 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän haluttiin tulla ihailluksi ja ilahduttaa muita, mitä ne levy-yhtiöt ja Antti Tuiskut sellaiseen kuuluu. Pääasia on musiikki ja laulaminen!

Vierailija
11/13 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan saanut numeroa pelkästä laulusta musiikinopelta?

Se nyt kertoisi sinulle nöyrästi ja rehellisesti todellisen lahjakkuutesi.

Vierailija
12/13 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tulla ihailluksi taiteilijana, mutta en osaa maalata. Ihailkaa minua nyt ja ostakaa taulujani hintaan 100 000 euroa /kpl

Olen niin suuri taiteilija <3

Vierailija
13/13 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toiveikas harrastelija, ei meillä ollut koulussa numeroa pelkästä laulusta. Soitan ihan toista instrumenttia myös. Olen ollut kuorossa mutta siellä oli tylsää enkä päässyt niin korkealle äänellä joka vielä kuulostaisi minusta hyvältä.

Ap