Voisitko seurustella 127cm pitkän miehen kanssa
Olisihan se aika söpö nalle haalareissa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Ihme hurskastelua näillä, jotka sanovat "ei pituus merkitse mitään".
Kyllä se merkitsee ja paljonkin näissä mittasuhteissa. 127-senttinen on ekaluokkalaisen kokoinen.
Todennäköisesti monella tapaa henkisestikin pahoinvoiva vammansa takia.
Eli kyllä lyhytkasvuisen täytyy löytää toinen lyhytkasvuinen tai sitten olla miljardööri.
Se nyt on täysin uskottavaa, ettei pituus merkitse mitään silloin kun pysytään normaalihaarukassa. Eli mies on nyt vaikka edes 165 cm eli normaalin aikusen kokoinen kuitenkin.
Olen ehdottomasti eri mieltä. Jos henkilö kieltäytyy seurustelemasta jotakuta vain pituuden vuoksi, on henkilö itse "monella tapaa henkisestikin pahoinvoiva" (tai totaalisen pihalla tai paskapää), joten hänen kanssaan seurustelusta ei tulisi mitään. Mieluummin seurustelin vaikka hyvinvoivaa koiraa kuin aivan sairasta normaalikokoista ihmistä.
Olisihan se kivaa kun voisi tuntea itsensä tosi pitkäksi! Olen nimittäin itsekin vain 150-senttinen. Tunnen muutamia pituisiani miehiä, ihan upeita tyyppejä ovat. Pituus ei merkkaa mitään sen jälkeen kun ihmiseen tutustuu muuten.
Juu, jos pätkä käyttäisi puolen metrin korkkareita niin ei erotuttaisi muista pariskunnista mitenkään.
Ehkä voisin. Paitsi että, mulla on valitettavasti pedofiilisia viettejä, eli toisinaan tunnen seksuaalista mieltymystä lapsia kohtaan. Yritän vältellä tilanteita joissa niitä mieltymyksiä saattaisi heräillä. Joten tuota... jos seurustelisin 127cm AIKUISTA... niin voisikohan siinä olla sellainen riski että sitten alkaisin myös himoita 127cm lasta. Silloin kyllä olisi pakko lopettaa se seurustelu. Voi tietysti olla päinvastoinkin, säkällä, että jos seurustelin 127 cm aikuista, niin mieltymykseni lapsia kohtaan sammuisivat. Enpä tiedä... pitäisi kokeilla... jos jostain vain suinkin löytäisi 127cm aikuisen.