Kuinka yleistä tää ghostaaminen on? Onko sua ghostattu?
eli ghostaamisella tarkoitetaan sitä että henkilö lopettaa yhteydenpidon sanomatta mitään. katoaa kuin pieru saharaan. Mulle on tehty näin, monesti. Monestikko teille on näin tehty? onko tää jotenkin yleistä? ainakin tuntuis olevan yleisempää kuin se että ihmiset vaan suoraan päin näköä sanois että sori, ei enää nappaa ja että aikoo olla ottamatta yhteyttä jatkossa jne.
No sille ghostattavallehan ois parempi jos sais tietoonsa rehellisen vastauksen että EI KIINNOSTA ENÄÄ, mutta ei. Mielummin pidetään se toinen jännityksessä että vastaako ollenkaan. Koskaan. Ikinä. Tässä elämässä. Eipä sillä, tuskin kovin moni jaksaa kuukautta pidempään asiaa surkutella vaan päättää vaan mennä eteenpäin... vaikka se alussa tuntuisikin pahalta että on saanut haamupakit.
Kommentit (4)
Tuo on tehty minulle niin monta kertaa etten enää edes halua tutustua yhteenkään mieheen.
N40
On tehty. Jonkun ajan päästä huomasin Facebookista että olikin alkanut pyöriä ihan naurettavan tyrkyn naisen kanssa. Yllättäen sitten kun se homma karahti kiville, tuli taas yhteydenotto. Hirvittävän helppo oli tehdä itse sitten sama temppu.
No mitä mitä, tätä köystäämistähän on yläpeukutettu vimmalla kun Tinder-naiset on sanoneet ettei ne viestejä edes joka kuukausi jaksa tsekata. Voivat vaikka puolen vuoden päästä palata asiaan ja miehessä vika jos ottaa nokkiinsa.