Miksi Aku, Hannu, Roope, Hansu, Pelle tai kukaan muukaan Ankkalinnan miehistä ei huoli minua enää tyttöystäväksi?
He väittävät, että minä petän aina miehiäni :-(
Kommentit (40)
T: Iines Ankka. kirjoitti:
Kilpailutat aina Akua ja Hannua. Annat heidän ymmärtää, mutta et ymmärrä antaa.
Ei ihme, että Hannu käy nykyään minun luonani.
t. Heluna Ammu
Vierailija kirjoitti:
Kilpailutat aina Akua ja Hannua. Annat heidän ymmärtää, mutta et ymmärrä antaa.
Ei ihme, että Hannu käy nykyään minun luonani.
t. Heluna Ammu
siis mitä?
t. Polle Koninkaulus
Iines. Miten olisi Teppo Tulkku, jolla on suuri mu....
Kolmen kimppa Tikun ja Takun kanssa?
Älä unohda jännämiehiä: karhukopla, mustakaapu, Kroisos Pennonen ja Jopi Jalkapuoli
Vierailija kirjoitti:
Kolmen kimppa Tikun ja Takun kanssa?
Sitten voi tikulla kaivella koloaan.
No jos olet sellainen että ruusut joita treffikaverisi tuo on väärän värinen niin saat järjettömät kilarit ja vaihdat treffiseuraa heti seuraavaan jonossa niin jono alkaa olla aika tyhjä nopeasti. Taidat olla ainoa joka vaihtaa treffiseuraa kesken illallisen jos jokin pikkuasia ei mene mielesi mukaan.
Ansaitset parempaa. Pysy vain tiukkana ja omana, äksynä itsenäsi. Ruoho ON vihreämpää aidan toisella puolella. Pitää uskaltaa lähteä mukavuusrajojen ulkopuolelle, eli pois Ankkalinnasta ja hakea komea uros vaikka Mikä-Mikä-Maasta. Siellä niitä kadoneita jännäpoikia on vaikka kuinka paljon. Siitä vaan valitseemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jätä ne siat!
Olipas rasistinen kommentti! Kuitenkin me ihmisen ja sian risteytykset olemme yksi suurimpia etnisiä ryhmiä koko Ankkalinnassa.
Glam naisena voisit tähdätä huipulle. Edustat pormestari Pösön / Roope Ankan / Kroisos Pennosen kanssa pientä maksua vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä ne siat!
Olipas rasistinen kommentti! Kuitenkin me ihmisen ja sian risteytykset olemme yksi suurimpia etnisiä ryhmiä koko Ankkalinnassa.
Mutta kohtaako kysyntä ja tarjonta Ankkalinnan sika- ja ankkatiskillä? Nämä ovat sinkkuelämän kompastuskiviä ja ikuisuuskysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä ne siat!
Mutta kohtaako kysyntä ja tarjonta Ankkalinnan sika- ja ankkatiskillä? Nämä ovat sinkkuelämän kompastuskiviä ja ikuisuuskysymyksiä.
Ainakin kysyntä ja tarjonta tuntuu kohtaavan ankka- ja hanhitiskillä, sekä myös lehmä- ja hevostiskillä, joten miksikäs ei.
Pelle Peloton voisi käyttää Pikku apulaista anustappina :DDDDDDDDD:D
Aku huolii aina, Hannu sunnuntaina
Roopee kiinnostaa vaan raha
Hansua Mummon ruuista pullea maha
Pellellä värkit mielessä
vaik' ois asiat kuinka pielessä