Ihastuin yhteen tyyppiin salamana
Mutta aloin käyttäytyä päin persettä. Tyyppi on aikamoinen naisten kaataja. Eräänlainen kiltti jännä mies. En tiedä. Pelkäsin ehkä liikaa, että olisin yksi nimi listassa joten vedin liinat kiinni ennenkuin edes alkoi. Ketuttaa vielä vuosien päästäkin,että välttelin koko henkilöä enkä uskaltanut edes yrittää.
Kommentit (17)
Oisit antanu sille pilluas vaan. Nyt kaduttaa. Nihhh.
Mää tykäistyin kans mut sateella, ei salamoinu tai ukkostanut silloin.
Vierailija kirjoitti:
Oisit antanu sille pilluas vaan. Nyt kaduttaa. Nihhh.
Joo, luulen kyllä että sit kaduttais vielä enemmän. Ap
Mua harmittaa myös yksi sellainen mies, jonka torjuin naistenmiehenä. Nyt vanhempana kaduttaa, etten kokeillut. Jos se tulisi vastaan jossain ja näyttäisi yhä hyvältä, menisin ehdottelemaan. Nuorena otin kaiken vähän liian vakavasti.
N46
Ihan hyvä vaan että vielä löytyy naisia jotka eivät lankea kaiken maailman axel smitheille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä vaan että vielä löytyy naisia jotka eivät lankea kaiken maailman axel smitheille.
Sängyssä huono mies -> mies saa ja nainen antaa.
Sängyssä kokenut itsevarma naistenmies -> kumpikin saa ja antaa.
Nimim. kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimim. kokemusta on
Joo jos haluaa elämänsä poimia kaikenmaailman kuppasulkia hattuunsa niin kuulostaa sellaiseen elämään oikein sopivalta. Mä haikailen kyllä enemmän sitä "old fashioned romancea" ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimim. kokemusta onJoo jos haluaa elämänsä poimia kaikenmaailman kuppasulkia hattuunsa niin kuulostaa sellaiseen elämään oikein sopivalta. Mä haikailen kyllä enemmän sitä "old fashioned romancea" ap
Samaa mieltä. Sitäpaitsi kokenut naistenmies ei todellakaan ole tae hyvästä seksistä.
Pettymykset pelottavat kovempaakin kulkijaa
Ehdoin tahdoin tuskin kukaan pelleks haluaa
Onneton se on ken rakkautta turhaan tunnustaa
Ja onneton ken pakenee kun jäädä haluaa.
Kysytäänpä nyt uudestaan lähes identtiseen malliin, kun ilmeisesti edellinen tarkistukseen mennyt viestini oli julkaisukelvotonta materiaalia: Mikähän se sellainen kiltti j_nnämies mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Kysytäänpä nyt uudestaan lähes identtiseen malliin, kun ilmeisesti edellinen tarkistukseen mennyt viestini oli julkaisukelvotonta materiaalia: Mikähän se sellainen kiltti j_nnämies mahtaa olla?
Mulla jäi nyt neljä viestiä tarkistuksen hampaisiin.. Kai ne jossain vaiheessa tänne tulee. Ilmeisesti sana j_nnämies on sensuurin alla.
Sata salamaa iskee tulta,
Harmittaahan se kun pyörittelee jatkuvasti luuloja jostain mieskohteesta kun ei vuorovaikutukseen kykene. Vuorovaikutuksesta voidaan johtaa, ehkä, sitä kemiaa. Yhdiseistä riippuu millainen keitos syntyy; kupliiko vai räjähtääkö heti kättelyssä naamalle.
Kemikaalit keijolla kirjoitti:
Sata salamaa iskee tulta,
Harmittaahan se kun pyörittelee jatkuvasti luuloja jostain mieskohteesta kun ei vuorovaikutukseen kykene. Vuorovaikutuksesta voidaan johtaa, ehkä, sitä kemiaa. Yhdiseistä riippuu millainen keitos syntyy; kupliiko vai räjähtääkö heti kättelyssä naamalle.
Ok...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi nyt neljä viestiä tarkistuksen hampaisiin.. Kai ne jossain vaiheessa tänne tulee. Ilmeisesti sana j_nnämies on sensuurin alla.
Edelleen en saa viestiä läpi. Mutta pointti on että kyseessä on absurdi paketti joka sisältää noi molemmat puolet.
Itse ihastuin kerran erääseen ihmiseen ukkosena.