Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi sinun realistinen unelmien joululahja?

Vierailija
21.12.2017 |

Mulla olisi tämä Kalevala Korun kompassikoru https://www.kalevalakoru.fi/fi/suunto-guiding-star-riipus tai Latimerian salaattiottimet https://shop.designmuseum.fi/product/139/latimeria-salaatti-ottimet-bru… tai Kate Spaden laukku, mutta vielä ei ole löytynyt ketään joka minulle haluaisi nämä hankkia, ehkä jonain päivänä saan mahdollisuuden ostaa itse.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku maksaisi tämän kuun vuokrani.

Vierailija
2/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot salaattiottimet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi tämä Kalevala Korun kompassikoru https://www.kalevalakoru.fi/fi/suunto-guiding-star-riipus tai Latimerian salaattiottimet https://shop.designmuseum.fi/product/139/latimeria-salaatti-ottimet-bru… tai Kate Spaden laukku, mutta vielä ei ole löytynyt ketään joka minulle haluaisi nämä hankkia, ehkä jonain päivänä saan mahdollisuuden ostaa itse.

Mikä sinua nyt estää ostamasta itse? Kalliita eivät ainakaan ole.

Vierailija
4/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua nyt estää ostamasta itse? Kalliita eivät ainakaan ole.

No kyllä on mun nykybudjetille vuodesta toiseen liian kalliit.

Vierailija
5/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät toiveet Ap:lla. Mä yritän pinnistää, mutta mun ei tule mieleen mitään. Tavaraa on jo ehtinyt kertyä liikaakin. Lomamatkan kyllä haluaisin, niin sanon sen. Mikä tahansa matka käy.

Vierailija
6/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oli tarkoitus että muutkin kerrotte unelmien joululahjoja? Mikä on sellaista mitä haluaisit muttet raski ostaa (vaikka periaatteessa voisi olla mahdollinen, ei nyt mitään kuulentoja)?

Vierailija
7/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ehkä joku kattava setti erilaisia laadukkaita taitelijatarvikkeita. Siveltimiä, värejä, erilaisia maalauspohjia jne. Harmi, ettei ketään minulle lahjoja ostavaa oikeasti kiinnosta, mitä saattaisin lahjaksi haluta tai tarvita.

Vierailija
8/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden kellon, sellaisen n. 200euron arvoinen.

Minulla on varaa osta itselleni, mutta jos saisin lahjaksi olisin todella tyytyväinen.

Vierailija
9/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna ostan itselleni lahjaksi etelänloman. Tänä jouluna en vielä raaskinut ja töissäkin on kiirettä.

Vierailija
10/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistinen tarkoittanee taloudellisesti mahdollista? Pieni kaksio Kampissa olisi tällainen, mutta siitä joutuisi maksamaan lahjaveron.

Kate Spaden laukku minulla on, kävin hakemassa outletista Hongkongista lentoaseman läheltä.

Vierailija
11/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahoito. Tällä hetkellä työttömänä eikä mihinkään ylimääräiseen ole varaa. Tai sanotaanko että en raaski laittaa viittäkymppiä itseeni.

Vierailija
12/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaulakoru olisi ihana. Ei tuu vaan itselle ostettua mitään hienoja koruja koruliikkeestä, korkeintaan joku Iberon halpisriipus marketista, niin olis ihanaa saada lahjaksi kaunis koru.

Viime jouluna sainkin mieheltä sydänriipuksen ja se on ihanin lahja ikinä. Oon vihjaillut, että nytkin koru ois kiva, mutta ei ole tainnut mies ymmärtää vihjettä. Ajattelee kai, ettei taas voi antaa "samaa" lahjaa.

Mielessä olisin joku eri tyylinen koru verrattuna siihen viime jouluna saatuun. Sellainen jota voisi pitää toisenlaisissa tilaisuuksissa ja joka sopisi toisenlaisten vaatteiden kanssa.

Vierailija
13/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset istuvat farkut ja pohkeista sopivat saappaat.

Vierailija
14/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien joululahjalla tarkoitat varmaan eri asiaa kuin joululahjalla. Joululahjatoiveeni ovat hyvin tavallisia. Tänäkin vuonna toivon laadukasta pyjamaa, kirjaa, punaviinipulloa, jälkiruokaviiniä sekä äidintekemät villasukat.

Unelmien joululahjani olisi:

- taulu. Ystävälläni on samanlainen maku kuin minulla eli hänen ostamanaan. Minulla on selkeä visio ollut jo muutaman vuoden millaisen taulun haluan, mutta ei rahaa ostaa sellaista itse.

- upeat käsintehdyt koristeelliset valkoiset villasukat.

- shampanja

- laivaristeily sviittihytissä miehen kanssa ja päivä Tukholmassa shoppaillen, museossa kierrellen ja syöden ilman lapsia. Se ei ole mahdollista, koska ei ole lastenhoitajaa.

- liput Mamma Mia musikaaliin. Olen miehelleni selkeästi asiasta kertonut, että sinne haluan, mutta lyön vetoa, ettei niitä jouluna tule.

- iso amme kylpyhuoneeseen. Valitettavasti sellainen ei mahdu ilman remonttia

- siivooja kahdesti kuukaudessa vuoden ajan

- personal trainer

- leffaliput

- teatteriesitysliput

- balettiliput

Olipa ihana antaa haaveille siivet. Se mistä haaveilee, usein toteutuu.

Näissä haaveissa ei ole kyse siitä, etten voisi itse ostaa. Se, että saa jotain extraa lahjana on hienoa.

Vierailija
15/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä ehkä joku kattava setti erilaisia laadukkaita taitelijatarvikkeita. Siveltimiä, värejä, erilaisia maalauspohjia jne. Harmi, ettei ketään minulle lahjoja ostavaa oikeasti kiinnosta, mitä saattaisin lahjaksi haluta tai tarvita.

Minäkin haluaisin taidetarvikkeita. Ei vaan taitaisi mulle lahjoja ostavat ymmärtää taidetarvikkeiden päälle,niin eivät niitä osaa ostaa.

Vierailija
16/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS 4 tai Nintendo Switch ja tasohyppelypelejä:)

Vierailija
17/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväiset ja hyväntuuliset lapset. Pitkä lämmin halaus ja pusu ihastukseltani. Tasapainoinen ja raitis sekä hyväntuulinen oma äitini ja isäni. Isovanhempani mahdollisimman terveinä ja hyvillä mielin. Ne olisivat parhaita joululahjoja mulle elämäni tärkeimmiltä ihmisiltä.

Vierailija
18/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kukaan ei enää käyttäisi hyväksi. <3

Vierailija
19/24 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kasvohoito olisi ihana. Ei ole tullut itse itselle ostettua sellaista, joten lahjaksi olisi ihana saada vähän ekstra-luksusta.

-Personal trainer. Tosin itse en tuhlaa kenenkään lahjaan 1000 € eikä kukaan myöskään minun, joten tämä on jo kalleudessaan epärealistinen.

-Kulmien kestovärjäys. Olisi ihan yllätys, jos joku kustantaisi.

Vierailija
20/24 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeimmät: Työpaikka jonka palkalla tulisi toimeen. Puoliso, jonka kanssa voisi perustaa perheen (mikäli enää ehtiikään). Joulupukilta näitä on tietysti turha pyytää :D

N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi