G:Kuinka moneen poikaan/mieheen tai tyttöön/naiseen olet ollut koko elääsi aikana ihastunut?
Voit laittaa pötkössä kaikkien nimen alkukirjaimen ja loppuun ikäsi jos haluat
Kommentit (20)
Ai niinkuin neljänkymmenen vuoden ajalta? Enpä taida :-D
Menisi koko ilta miettiessä ja siltikin varmaan puolet unohtuisi.
Melko moneen. Suurin osa kun olin itsekin vielä lapsi.
Liian pitkä lista laittaa nimikirjaimia. Olen ollut ihastunut n. 30 tyyppiin, suudellut n. 25 kanssa ja deittaillut n. 10 kanssa, ollut sängyssä viiden kanssa, seurustellut neljän kanssa. 1 pitkä seurustelusuhde ennen kuin tutustuin nykyiseen mieheen ja lasteni isään. Ikä 43.
1, 2, tai 5 riippuen miten määrittelet ihastumisen.
M32
12. Oli mukava muistella näitä. Vain yhden kanssa oli suhde.
M41
Ihastunut ilman että olen tehnyt/sanonut mitään: varmaan 20—30kpl.
Suhteita, lyhyitä tai pitkiä: 5 kpl.
Ihastun herkästi ja olen 40. Sadan jommalla kummalla puolen.
Ihastunut kahteen hyvin hyvin nuorena. Kolmannen kanssa menin naimisiin. N45
No en muista. Olen 43 vuotias ja eka ihastuminen tais olla tarhaiässä. Ihastumisia on varmaan toista sataa mut rakastumisia on ollut 4 plus nykyinen rakkauteni..
Kuluneiden 43 vuoden aikana ehkä 5 teinirakkautta, 5 ihastumista, 2 aviomiestä ja 1 suuri rakkaus.
Ai juu, ja eka poikaystävä naapurinpoikani kun olimme 4v.
Vierailija kirjoitti:
Kuluneiden 43 vuoden aikana ehkä 5 teinirakkautta, 5 ihastumista, 2 aviomiestä ja 1 suuri rakkaus.
Ai juu, ja eka poikaystävä naapurinpoikani kun olimme 4v.
Laitonpa hassusti tuon ajan. Siis 14v eteenpäin kuluneiden 43v aikana + tuo lapsuuden "poikaystävä"
Vierailija kirjoitti:
Voit laittaa pötkössä kaikkien nimen alkukirjaimen ja loppuun ikäsi jos haluat
M, K, L, P, A nämä siis sellaisia vakavia ihastuksia, joiden kanssa olisin halunnut seurustella. Vain P on halunnut olla minun kanssani heistä. Mielestäni menee aika paskasti.
45v. nainen
Tosissani ihastunut kolmeen, oikeasti rakastunut vain yhteen. Nyt pitää mennä yksin. Sellaisia lieviä, lyhytaikaisia ihastuksia on ollut muutamia, ne kestää yleensä vain pari päivää.
M28
Viiteen olen ollut rakastunut, 3 ihastusta. Nainen 30 vuotta.
Minä olen ollut elämäni aikana ihastunut niin moneen poikaan, mieheen ja naiseen (en yhteenkään tyttöön), etten tiedä lukumäärää. T. N45
Muistaakseni yhteen olen ollut ihastunut. Tämä oli lukioaikoina. Siitäkin jo melkein 10 vuotta.
N25
AKSTVR= 6, joista kolme ekaa poikia, kun olin nuori ja loput miehiä aikuisena. N49