Millainen on tuntemasi ihminen, jolle tulee vielä Seiska-lehti nykypäivänä?
Kommentit (17)
Typerä kansankoulun käynyt elämämkoululaiseläkekäinen. Puhuu näistä Seiskan ihmisistä kuin olisivat läheisiäkin tuttuja.
Noin 80- vuotias mummoni. Ei lue mitään muuta kirjallisuutta kuin lehtiä, kuten seiskaa, et:tä ja kodin kuvalehteä. Omaa vastaavan maailmankuvan. Tykkää juoruilla tutuista ihmisistä, niin kai saa kivasti lisää jutun tynkää julkkisten edesottamuksista.
Vierailija kirjoitti:
Typerä kansankoulun käynyt elämämkoululaiseläkekäinen. Puhuu näistä Seiskan ihmisistä kuin olisivat läheisiäkin tuttuja.
Näitä tunnen 2 kpl. Oma mummo ja anoppi...
Heh, mua on aina huvittanut ihmiset, jotka leikkivät, ettei rahvaanomainen uteliaisuus ja juoruilu sovi heille ollenkaan.
Vastaus kysymykseen: Nykyään voi lukea salaa netistä, eli joku, joka on saanut sen SuperTarjouksena, kestotilaus on vaan 10 vuotta!
Velkajärjestelyyn päässyt alkoholisoitunut sairaseläkeläinen. Lukee kyllä kaikkea muutakin, mutta tuo Seiska on kai tärkein. Lukekoon.
Lähinnä mummelit lähinnä tilaa kun tottunut perinteiseen mediaan.Aikoinaan megabileitä mutta nuokin jääneet jo pois.Lähinnä lehden eläteille voi tulla tiukkaa tulevaisuudessa levikin laskettua kun tilausmaksua voi nostaa yli kriittisen.
Tykkää katsoa siitä tv-ohjelmat ja rahaa on, ettei viitsi peruuttaakaan, kun on kerran tilannut.
Mitä katsottavaa siinä enää on, kun feministit näymmä suuttuivat tähtitytöstäkin niin että sekin poistettu.
Kaikki palstamammat, wt-prinsessat ja mä!
Muistisairas, jolle puhelinmyyjä on lehden kaupannut. Saattaa tulla jopa useampi kappale.
Meidän kaupassa sitä ostavat kyllä mammat ikähaarukassa 30-80.
Seiskalla on viikottain 378 000 lukijaa eli niin paljon niitä viikossa myydään joko tilattuina lehtinä tai kaupan hyllyltä ostettuina.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä mummelit lähinnä tilaa kun tottunut perinteiseen mediaan.Aikoinaan megabileitä mutta nuokin jääneet jo pois.Lähinnä lehden eläteille voi tulla tiukkaa tulevaisuudessa levikin laskettua kun tilausmaksua voi nostaa yli kriittisen.
Ei ole levikki laskenut päinvastoin.
Minä! Korkeasti koulutettu juorunnälkäinen nainen. Jokaisella on joku oma pahe, Seiskan lukeminen tuskin on vaarallisimmasta päästä..
Ei sitä kellekään tule. Sitä luetaan vain kampaajalla vahingossa, kun ei muutakaan lehteä satu olemaan.