Suuttuisitko miehellesi tällaisesta?
Kodinhoito on jäänyt syksyn aikana rempalleen kiireiden vuoksi. Sovittiin, että nyt urakoidaan että on jouluksi siistiä. Miehen piti aluksi hoitaa kylppäri, minun keittiö. Kun sain siivottua ja olin viemässä likaisia pyyhkeitä pyykkiin, niin arvatkaapa mitä mies teki ja oliko kylppäri siisti. Puhtaat vaatteet oli kyllä kerätty koriin, mutta mitään muuta ei. Herra istuskeli ihan kaikessa rauhassa saunan lauteilla runkkaamassa! Nyt se ihmettelee miksi olen vihainen.
Kommentit (11)
Okeii? En ihan usko tuohon, jos puhut totta nii anna useammin miehellesi... Pimeetä porukkaa
Haha! No anna runkata, tulee paremmalle tuulelle!
Vierailija kirjoitti:
Kunhan myös siivoaa sen vessan!
Vierailija kirjoitti:
Kunhan myös siivoaa sen vessan!
No höh. Piti taukoa työn välissä. Jos kerran olitte jakaneet työtehtävät niin sama kai pitkäänkö se vie ja mitä välillä tekee, pääasia että hoitaa myös sen (siivous)hommansa.
Vierailija kirjoitti:
Okeii? En ihan usko tuohon, jos puhut totta nii anna useammin miehellesi... Pimeetä porukkaa
Miten se, että ap "antaisi" useammin auttaa siihen, että mies ei pidä kiinni sovitusta työjaosta?
Ihan oikein! Ketä kiinnostaa siivota? Varsinkin kun siivota täytyy joku vessa. Haloo oikeesti. Omg jos meinaat noin lapsesikin saada tekemään jotain. Eiköhän se lähde ihan itsestä tuommoinen siivous. Tarvii käskee isoa miestä. Ja lapsista puhumattakaan tuo ei onnistu.
Jouluksi jopa pyykit pois lattioilta... Ootta sikaisia.
"Hoidit näemmä iltaseksin pois alta jo nyt, jotta jaksat siivota vielä sitten, kun mä löhöän sohvalla viinilasi kädessä. No käy se kai noinkin."