Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin hlökohtaiseen työnhakuvalmennukseen omasta pyynnöstäni, sainkin töitä. Kuka saa kunnian?

Vierailija
21.12.2017 |

Tämä minua jostain syystä ärsyttää. Olin pitkään työtön sadoista hakemuksista huolimatta, paikkakunnallani ei ole töitä eikä minun ollut mahdollista muuttaa niin pian työn perässä (huom! Minulla EI OLE RAHAA!!!) esim. Espoossa kaikki löytämäni vapaat asunnot olivat tyyliä 3kk takuuvuokra tms. Aloitus heti. Ne monet paikat missä kävin haastatteluissa tärppäsivät todella läheltä.
Menin sitten tuollaiseen hlö.kohtaiseen valmennukseen, kun sellaisesta te-keskuksen virkailijaohimennen puhui . No kävin muutaman kerran ja sainkin jo aikoja sitten itse vääntämäni työhakemuksen avulla töitä, ei liittynyt mitenkään valmennukseen. Nyt kuitenkin paperilla ja tilastoissa tuo valmentaja saa tietenkin pisteet?

Ärsyttää. Minä olin pätevä työtön perhana! :D Aktiivinen ja koulutettu. Ihan itse hommasin tuon työn.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nuo alapeukut on? Minua ärsyttää, että jokainen työtön laitetaan tuohon laiska, tyhmä ja paska -ryhmään. Minulla oli sellainen hakemus, ettei sille tehty mitään ja olin tuon hakemuksen jo ennen valmennuksen alkua laittanut menemään. Tilastoissa näyttää siltä, että yksi työtön taas sai töitä, kun kävi vähän valmennuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla