Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet jos nykyinen parisuhteesi päättyy?

Vierailija
21.12.2017 |

Oletko jo katsonut jonkun uuden?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen hirteen

Vierailija
2/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, on se ennenkin enempiä etsimättä löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan elelisin sinkkuna. Joku kevyt seurutelusuhde voisi mennä, mutta en enää haluaisi kenenkään kanssa asua yhdessä.

Vierailija
4/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan ettis ketään uutta. Jos en pärjää yhden persreiän kanssa enkä toisen fiksun ja hyvän puolison kanssa, niin ehkäpä vika voi olla mussa ittessäni. Sitä varmaan tuumaisisin itsekseni.

Nim. Toisella kierroksella

Vierailija
5/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi parisuhteessa jos miettisin varasuunnitelmaa sen päättymiseen.

Pitääkö jotkut oikeasti "hätävarakumppania" tai "seuraavaa kohdetta" mielessään? 

Vierailija
6/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin elämääni. Jos uusi tulee vastaan, niin sitä pitää katsoa tilanteen mukaan. En jaksaisi etsimällä etsiä.

Vierailija
7/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Todella vaikea kysymys. Luultavasti ainakin haluaisin tappaa itseni mutta toisaalta minulla on lapsia joille en moista tuskaa haluaisi aiheuttaa. Uutta ei todellakaan ole katsottuna enkä tiedä kauanko menisi ennen kuin sellaista kykenisinkään katsomaan...

Vierailija
8/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan lipun salkoon, poltan sikarin ja poksautan aidon Dompan. Sitten alan NAUTTIA elämästäni.

Vierailija
9/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan paljon siitä jääkö yllättäen vai ehtiikö varautua, jääkö leskeksi, jätetyksi vai jätänkö itse....

Varmaan ekana lämmittelisin vanhaa fwb-suhdetta, hänen kanssaan olen edelleen väleissä. Mutta ei siitä enää mitään rakkaustarinaa tulisi :)

Vierailija
10/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin elämääni normaalisti. Tämä suhde on kestänyt kolkyt vuotta ja tuskin viitsisin toista kertaa vaivautua. Elelisin ihanan vapaana ilman mitään säätöjä. Joskus kyllä olen harkinnut, että lähtisin vaan joku päivä lätkimään ja jättäisin kaiken taakseni.

Vierailija
11/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkuna ja toivon mukaan isken naisia. Jos jostakin kehittyy vakavampaa niin sitten niin käy. Nykyinen alkoi puhtaasti seksisuhteena. Oltu yhdessä jotain 7-8 vuotta ja molemmilla omat asunnot. Se että muuttaisin vielä yhteen jonkun naisen kanssa vaatisi suunnilleen ihmeen. Kun ihan uskomattoman kiihkeästäkin alkaa kuoriutua nalkuttaja niin usko naisiin on aika heikko.

Vierailija
12/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin joudun siirtymään metsänpuoleiseen käteen.

T kiltti sinkkumies

Vierailija
13/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suren. Todennäköisesti se olisi todella kova paikka. Voisin tarvita jopa ammattiapua eli terapiaa. Mutta nousisin siitä ennen pitkää ja jatkaisin elämääni. En usko, että elämässäni enää kovin montaa kertaa osuu kohdalle täydellistä elämänkumppania, joten todennäköisesti eläisin yksin loppuelämäni. Jos saisin pysyä terveenä ja olisi töitä, niin uppoutuisin töihin ja vapaa-aikana matkustelisin. Ehkä ottaisin virkavapaata ja lähtisin joko kiertämään maailmaa tai esimerkiksi vapaaehtoistöihin jonnekin luonnonsuojelujuttuihin tms.

Vierailija
14/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaan muijan pihalle asunnostani ja jatkan elämääni sinkkuna.

Vierailija
15/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäisin jokeen punttien kanssa. Ajatuskin musertava rintakehän. Toisaalta ajatukset liittyy pelkoon toisen kuolemasta. Jos jätettäisiin niin pystyisin elämään, koska tietää että se toinen voi jossain kuitenkin hyvin. Yrittäisin varmasti voittaa rakkauden takaisin ja josse ei onnistuisi niin jatkaisin elämää, deittailu jne..

Vierailija
16/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ei uskovaisille luostareita? Perustaisin sellaisen

Vierailija
17/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin Hanoi Rocksin levyn.

Vierailija
18/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoni kuolisi, menisi vuosia että pääsisin jaloilleni. Lapsemme takia pystyisin jatkamaan elämää.

Eroa en osaa oikein kuvitella, olemme olleet puolet elämästämme yhdessä ja olemme toistemme parhaat ystävät. Suuttuisin varmaan älyttömästi ja rupeaisin tosi hankalaksi. Tai sitten olisin vain surullinen, en tiedä. En ole ajatellut asiaa vuosiin.

Vierailija
19/19 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja ei sitä uutta puolisoa noin vaan löydy enää. Aviossa olin 15v ja nyt sinkkuna 2v. Tapaamani miehet ovat joko halunneet avioitua tai seksisuhdetta. Itse en kumpaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä