Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko toivoa päästä friendzonelta?

Vierailija
21.12.2017 |

Onko kukaan päätynyt kaverinsa kanssa lopulta yhteen, vaikka olit ensin friendzonella, kun hän oli aiemmin varattu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän ei selviä kuin tekemällä aloitteen.

Vierailija
2/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan tuota sanaa käyttävä voi päätyä onnelliseen parisuhteeseen kenenkään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saattaa päästä, mies voittaa ennemmin lotossa pääpotin.

Vierailija
4/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämaan tietäjä kirjoitti:

Kyllä ainakin mulla menee kiinnostus naiseen siinä vaiheessa kun tämä friendzonettaa minut, minä friendzonetan sitten takaisin. Myöhemmin nämä saattavat tulla yrittämään kun ovat eronneet yms. mutta vaikea lämmetä enää.

Vierailija
5/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin mulla menee kiinnostus naiseen siinä vaiheessa kun tämä friendzonettaa minut, minä friendzonetan sitten takaisin. Myöhemmin nämä saattavat tulla yrittämään kun ovat eronneet yms. mutta vaikea lämmetä enää.

Muistan kun juttelimme erään miehen kanssa filosofiasta ja kirjallisuudesta koko illan. Hän sanoi monta kertaa, että minulla on kiinnostavia ajatuksia (nimeomaan liittyen johonkin filosofian teoriaan) ja että olisi mukava jutella joskus kunnolla. Myöhemmin hän ehdotti treffejä, minä en ollut kiinnostunut mutta sanoin että kavereina olisi mukava joskus jutella taas. Hän laittoi tekstarin että hänellä on tarpeeksi kavereita.

Ai niin, en edes 21-vuotiaana ollut niin naiivi että olisin uskonut nuo mielistelyt. Huvitti vain, että tyyppi ensin kehuu minua hirveän kiinnostavaksi juttuseuraksi ja sitten kiukuttelee kuin pikku kakara, kun en lähde treffeille.

Vierailija
6/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä friendzonetin yhden tyypin, mutta sain katua päätöstäni, kun myöhemmin sitten ihastuin tyyppiin.

Nyt sillä on joku paska kainalossa, mutta yritän uudestaan, jos mahdollisuus tulee.

Vierailija
7/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys voi muuttua rakkaudeksi, mutta ystävyyden kutsuminen friendzoneksi laskee mahdollisuuksia varmasti. Friendzonehan tarkoittaa sitä, että toinen (yleensä mies) vilpillisesti teeskentelee ystävää päästäkseen toisen pöksyihin. Tälläiseen "ystävään" tuskin kukaan ihastuu.

Vierailija
8/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävyys voi muuttua rakkaudeksi, mutta ystävyyden kutsuminen friendzoneksi laskee mahdollisuuksia varmasti. Friendzonehan tarkoittaa sitä, että toinen (yleensä mies) vilpillisesti teeskentelee ystävää päästäkseen toisen pöksyihin. Tälläiseen "ystävään" tuskin kukaan ihastuu.

Ehkä frienzone ei ole käsitteenä kaikille selvä.

Vierailija
9/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Mies, joka haluaa aidosti olla naisen ystävä, on puolisomateriaalia, ja päätyy helposti naisen aviomieheksi. Näitä tunnen monia, mm oman aviomieheni.

Mies, jolla on ’riittävästi kavereita’, ja joka puhuu halveksivasti ’friendzonesta’ jää yksin

Vierailija
10/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun juttelimme erään miehen kanssa filosofiasta ja kirjallisuudesta koko illan. Hän sanoi monta kertaa, että minulla on kiinnostavia ajatuksia (nimeomaan liittyen johonkin filosofian teoriaan) ja että olisi mukava jutella joskus kunnolla. Myöhemmin hän ehdotti treffejä, minä en ollut kiinnostunut mutta sanoin että kavereina olisi mukava joskus jutella taas. Hän laittoi tekstarin että hänellä on tarpeeksi kavereita.

Ai niin, en edes 21-vuotiaana ollut niin naiivi että olisin uskonut nuo mielistelyt. Huvitti vain, että tyyppi ensin kehuu minua hirveän kiinnostavaksi juttuseuraksi ja sitten kiukuttelee kuin pikku kakara, kun en lähde treffeille.

Kyllä minä pystyn minut friendzonettaneen naisen kanssa kaveri olemaan, ilman kiukutteluja. Nytkin välillä viestittelen yhden kanssa, johon olin aikoinaan ihastunut mutten saanut vastakaikua. Tosin piti jokin aika sitten vähän ikävästi muistuttaa, että kavereitahan tässä ollaan, kun hänellä iski se eron jälkeinen epätoivo ja kelpaamattomuus johon minusta lähti parannusta hakemaan vihjailuista päätellen. Pidän noita naisten eronjälkeisiä epätoivon ahdistuksia yksinkertaisesti mielenvikaisuuden tiloina, enkä usko että silloin tietävät mitä oikeasti haluavat, kun kaverimiestäkin lähtevät iskemään.

Vierailija
11/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittiin aluksi miehen kanssa samassa kaveriporukassa. Sitten mies jätti silloisen tyttöystävänsä ja alkoi lämmitellä suhdetta minuun. Aluksi kyllä epäilytti suhteeseen hänen kanssaan lähteä, mutta kyllä kannatti.

Nimimerkillä onnellisesti naimisissa ja 3 lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi