WGTOW
"Women Going Their Own Way WGTOW is for women who have no interest in male chivalry, and no interest in being damselled or pedestalized."
Ajatuksia?
Ei sekoitata tätä nyt miesten vastaavaan liikkeeseen. Asiallista keskustelua, kiitos.
Kommentit (28)
Tuota minä olen toteuttanut aina. Enkä ole lesbo. Ärsyttää kaikki miesten päälleliimattu herrasmiespaska, jolla alennetaan nainen pikku naiseksi ylentämällä hänet. Luojalle kiitos en elänyt 50-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Tuota minä olen toteuttanut aina. Enkä ole lesbo. Ärsyttää kaikki miesten päälleliimattu herrasmiespaska, jolla alennetaan nainen pikku naiseksi ylentämällä hänet. Luojalle kiitos en elänyt 50-luvulla.
Mistä teidät tunnistaa? Kysyn vaan ihan jotta osaisin vältellä, niin jäisi molemmille parempi mieli?
- mies
Miten sen voisi olla sekoittamatta miesten vastaavaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä teidät tunnistaa? Kysyn vaan ihan jotta osaisin vältellä, niin jäisi molemmille parempi mieli?
- mies
Ei huolta, haistan setätärkeilysi kauas ja VÄLTÄN.
Tulee vaan hillitön mielihalu keksiä tuosta jotain väännöksiä sudenpentujen tyyliin.
NKOTB
New Kids on the Block - 90-luvun poikabändi.
Siinäpä tuota mielipidettä. Voit rauhassa miettiä, että mitä se oikein tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Miehet ovat jo tarpeettomia ja sikoja muutenkin. Nyt on meidän leidien aika.
Harmi vain ettet pärjää ilman miehiä ja heidän panostaan päivääkään. Katselepa ympärillesi ja mieti mitkä kaikki asiat ja esineet ovat miesten suunnittelemia ja valmistamia.
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Miehet ovat jo tarpeettomia ja sikoja muutenkin. Nyt on meidän leidien aika.
Muutahan sitten naisten rakentamaan asuntoon. Noh, todennäköisesti edes laitteesi jolla näitä viestejä naputtelet saattaa olla jonkun kiinalaisen halpatyöläisnaisen valmistama, mutta senkin on joku mies ensin opettanut.
Jaa katsotaanpas, häviääkö tämä yhtä haipakkaa kun MGTOW-vastineensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutahan sitten naisten rakentamaan asuntoon. Noh, todennäköisesti edes laitteesi jolla näitä viestejä naputtelet saattaa olla jonkun kiinalaisen halpatyöläisnaisen valmistama, mutta senkin on joku mies ensin opettanut.
Siis jos joku ala kaipaa naisten työmoraalia, huolellisuutta ja ylipäänsä moraalia, niin se on sysisurkeaa jälkeä tuottava rakennusala :DD.
Vierailija kirjoitti:
Eihän mgtow-ketjut yleensä mihinkään katoa, jollei jonkun miehen pälli leviä ja rupea asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän mgtow-ketjut yleensä mihinkään katoa, jollei jonkun miehen pälli leviä ja rupea asiattomaksi.
Hävisi äsken ainakin, vaikken nähnyt mitään asiatonta. Mutta sehän tietty onkin täällä asiatonta kun hehkutetaan miten naista ei tarvi mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos joku ala kaipaa naisten työmoraalia, huolellisuutta ja ylipäänsä moraalia, niin se on sysisurkeaa jälkeä tuottava rakennusala :DD.
Joten ajattelit hakeutua alalle? Et taida oikein käsittää rakennusalaa, jos kuvittelet sen ongelmien johtuvan sukupuolesta. Perusta ihmeessä rakennuspulju jolla on aikaa tehdä huolellisesti työnsä viivästymissakkojen puitteissa. Voit myös palkata kotimaisia naisia vaatimillaan palkoilla ja kaupata viisikertaisiksi nousevia neliöitäsi vapailla markkinoilla. Työ on sitten likaista, raskasta, vaarallisimpia ammatteja(kuolemat, vammautumiset, sairaudet jne.). T: Rakennusinssi(nainen)
Mihin tarvitsisin jotain kirjainyhdistelmää?
Tällä hetkellä olen onnellisessa parisuhteessa ihanan miehen kanssa. Elän juuri sellaista elämää kuin haluan. Ennen tämän miehen kohtaamista olin sinkkuna vuosia, niistä moni oli sellaisia, etten edes kaivannut parisuhdetta (seksiäkin vain satunnaisesti). Tein töitä jopa 14 tuntia päivässä, vapaa-aikana matkustin, harrastin, vietin aikaa läheisteni (mm. aikuiset lapseni) kanssa.
Toistan kysymykseni: mihin olisin tarvinnut jotain kirjainyhdistelmää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat juuri sellaista jälkeä josta olet valmis maksamaan. Luulit, että virolaiset tekevät polkuhinnalla priimaa? Kilpailu on vapaata. Sinne vaan kisaan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tästäkin ketjusta huomaat, taas kerran ne olivat naiset, jotka alkoivat ensimmäisenä nimittelmään ja halventamaan. Näinhän se on ketjusta toiseen.
Heh, hyvä vitsi. Naiset ovat vahvoja ja itsenäisiä siihen asti, kunnes tulee ensimmäinen vastoinkäyminen. Sitten heittäydytään itku silmässä miesten jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitsisin jotain kirjainyhdistelmää?
Tällä hetkellä olen onnellisessa parisuhteessa ihanan miehen kanssa. Elän juuri sellaista elämää kuin haluan. Ennen tämän miehen kohtaamista olin sinkkuna vuosia, niistä moni oli sellaisia, etten edes kaivannut parisuhdetta (seksiäkin vain satunnaisesti). Tein töitä jopa 14 tuntia päivässä, vapaa-aikana matkustin, harrastin, vietin aikaa läheisteni (mm. aikuiset lapseni) kanssa.
Toistan kysymykseni: mihin olisin tarvinnut jotain kirjainyhdistelmää?
Et välttämättä mihinkään, mutta ei se poista sitä etteikö se voisi sinua kuvata.
Varmaan teitä monia harmittaa vietävästi, että on myös olemassa kilttejä vaimoja jotka tykkäävät luonnostaan hemmotella miestään pikku herkkuruuilla, mukavalla sisustetulla kodilla ja silloin tällöin intiimeillä hetkillä. Semmoinenhan on teille kauhistus kun jokainen päivä kuuluisi käyttää kamppailuun aöistettujen puolesta.
damselling
“experiencing a feminine life imaginatively from the inside.”