Romanttista vai ihan tosi häiriintynyttä?
Ex, jonka kanssa olemme eronneet muutaman vuoden suhteesta jo 10 (!!!) vuotta sitten, laittelee edelleenkin, säännöllisin väliajoin (muutaman kk välein) minulle viestin. Viestit ovat aina nimettömiä, ja samansisältöisiä, "tavattaisiinko". Nyt olisi kuulemma paketti odottamassa, milloin ehtisin tapaamaan. Eron jälkeen yhteydenpito loppui, ja emme ole tavanneet sen koommin.
Häneen ei auta mikään, ei kielto, ei järkipuheen yrittäminen, että lopeta please, ei kokonaan vastaamatta olo, ei mikään. Sitkeä, ihan just 50 v äijä. Pari kertaa hän on suivaantunut ja ilmoittanut, etten kuule hänestä enää mitään, silti muutaman kk päästä "pim" viesti putkahtaa ruudulle. Kuitenkaan äskettäin olleita pyöreitä synttäreitäni ei noteerannut mitenkään, muistaa kyllä päivän, koska tapasimme ko. päivämäärällä silloin kauan sitten.
Nyt oon jo alkanut miettimään numeron vaihtoa. Oon vaan pitkästi jo ollut parisuhteessa, enkä miehelle tästä hyypiöstä ole mitään kertonut, saatika muille sukulaisille, joten äkkinäiselle numeron vaihdolle pitäisi keksiä hyvä syy. Siksi en ole sitä vielä tehnyt.
Kommentit (3)
Uhkaa rikosilmoituksella ja poliisilla, jos ei lopu.
Minun mielestäni häiriintynyttä.
Kyllä tuosta voisi nykyiselle kertoa.