Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koripallotähti Lauri Markkasesta tulee isä - laskettu aika tässä kuussa

Vierailija
21.12.2017 |

Kommentit (169)

Vierailija
121/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen uutinen mutta olisikohan kuitenkin kannattanut odottaa? Verna vaikuttaa naiselta, joka ei halua jäädä Sirpa Selänteeksi kotiin tekemään voikkuleivät valmiiksi, pyykkämään ja siinä ohessa vielä pieni lapsi. Mutta tosi asiahan on se, että Laurin pelimatkat ja muut aikataulut eivät sovi pienen lapsen kasvattamiseen, eli Verna joutuu kasvattamaan lapsen yksin. Surullista, ei varmasti kumpikaan toivonnut tälläistä vaikka varmasti odottavat pientä erittäin paljon.

Vierailija
122/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Tässä tilanteessa olisi kummankin pitänyt ajatella uraa, tuollaisia mahdollisuuksia ei tarjota uudestaan. Niin huono ajoitus kuin olla ja voi ja minäkin luulen että epävarma tyttö halusi sitouttaa itsensä Lauriin. Tuossa maailmassa on kuitenkin nuorella miehellä niin paljon houkutuksia että ei todellakaan hyvältä näytä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, olisivat nyt nauttineet nuoruudestaan ja 20v on vielä kovin nuori ja kypsymätön. Mun äiti oli 20v ja isä 21v kun minä synnyin ja se meno ja itsenäistymisvaihe tuli myöhemmin,onneksi mulla oli turvallinen mummola jossa olin tosi paljon. Mun vanhemmat hyppäsi vieraissa ja baareissa ja kotona riitelevät. Omien vanhempien luota suoraan hypätty kotileikkiin vailla itsetuntemusta tai ylipäätänsä kokemusta mistään ja molemmat kokivat olevansa vankilassa kun arki alkoi. En ikinä halunnut omille lapsille tuota samaa turvattomuutta ja siksi minusta tuli äiti 33v takana elettyä elämää, matkustelua,osaa seistä omin jaloin ja ei yhtään hinkua kotoa pois kun asioita on koettu.

Vierailija
124/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh,jotenkin sitä unohtaa välillä ,minkälainen maailma täällä av:lla viihtyvillä on. Itse toivon tälle pariskunnalle pelkkää hyvää.Haastetta heillä varmastí tulee olemaan,mutta niin tulee kaikilla muillakin ensimmästä vauvavuotta viettävillä. 

Vierailija
125/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naattikaa nuoruudesta ja opiskelkaa ammatti ennen ku perillisiä. Nuoruus menee nopeasti ohi. Ehtii lapsia hankkia lähellä 30. Itse ehdin nelikymppisenä.

Täh? Ai, että Laurin tulisi opiskella tradenomiksi sen sijaan, että pelaa NBA:ssa. Molemmilla kuitenkin ylioppilastutkinto taskussa, joten pohjaa on.

Muutenkin, ei 20-vuotias ole mikään teini.

Toki ymmärrän, että ottaa pattiin kun toiset ovat nuoria ja menestyviä.

No kyllä kakskymppinen on aika teini. Ymmärrät sen sitten, kun olet vanhempi.

Vierailija
126/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on turhaa spekulaatiota ja (katkeraa) miesvihaa ketju täynnä. Ei tuo Lauri tunnu olevan mikään rellestäjä ja ennen tosiaan lapset tehtiin aikaisemmin kuin nykyään Suomessa (ensisynnyttäjien keski-ikä yli 30v eikä se ole biologisesti edes tervettä). 

Vierailija
127/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkanen on pilalle hemmoteltu onnenpekka, Isi koko ajan ohjannut, Ammattilaiskoripalloilija-isi.

Äiti silitellyt päätä ja tehnyt eväät.

Aina näiden onnenpekkojen kohdalla etenkin media esittää asian kuin se olisi näiden onnenpekkojen omaa saavutus päätyä nuorena ammattilaisliigaan. Ei todellakaan ole :D

Vierailija
128/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hölmö pitää olla, että seurustelee huippu-urheilijan kanssa? Pettäminen on satavarmaa.

Vierailija
129/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hölmö pitää olla, että seurustelee huippu-urheilijan kanssa? Pettäminen on satavarmaa.

Mitä sitten? Kunhan tulee yöksi kotiin ja maksaa laskut.

Vierailija
130/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi aikuiset ihmiset. Mikä saa ihmisen niin katkeraksi, että tämmöisiä kommentteja kirjoitetaan? Anonyymina ei tarvitse osata käytöstapoja?

Hävetkää!

Tämän ketjun perusteella tämä lapsi saa elämälleen paremmat lähtökohdat kuin monen vauvapalstalaisen.

Niin, ja sitten ihmetellään miksi lapsia ei tähän maahan synny. Katsokaa kommentoijat omaa asennettanne ja hävetkää!

Vierailija
131/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea heille! Teimme ainokaisemme saman ikäisinä ja edelleen ollaan yhdessä yli nelikymppisinä vaikka miehen työ on vienyt meitä ja välillä miestä yksin pitkin ja poikin ympäri maailmaa. Opiskelut opiskeltiin siinä sivussa ja mentiin heti molemmat työelämään. Miksi lapsi estäisi normaalin elämisen ja matkustamisen? Toki meillä mies tienaa paremmin, joten miehen työn ja aikataulujen mukaan on aina eletty. En ole siitä lainkaan katkera. Lapsi, nyt jo aikuinen, on todella läheinen myös isänsä kanssa koska kuljimme reissuissa mukana. En ymmärrä tätä nykykulttuuria jossa lapset pitäisi tehdä hedelmöityshoidoilla vasta keski-ikäisinä.

Vierailija
132/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmettelen, miten ihmisillä voi olla hyvinkin vahvoja mieleipiteitä asioista, joista eivät tiedä yhtään mitään. Sen on pakko olla vain ihan silkkaa tyhmyyttä.

Vierailija
133/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko uskovaisia? Hehän yleensä menevät naimisiin nuorena

Kuka on puhunut naimisiin menosta?

Ovat jo naimisissa.

Miksei kukaan ole vastannut tuohon vegaanikysymykseen? Itseänikin kiinnostaa. Vernahan on uutisten mukaan vegaani, niin voi olla myös abortinvastainen. Eli lapsi ei välttämättä ole suunniteltu. En tässä nyt mustamaalaa vegaaneja tai Vernaa, mutta olen aidosti kiinnostunut vegaaniuden ja abortin yhdistelmästä.

Olen vege ja aborttimyönteinen. Monet tutut veget kanssa taistelevat ihmisoikeuksien puolesta (eli abortti on sallittu). Mutta en sanoisi että vegaani automaattisesti tarkoittaa, että hyväksyy..

Vierailija
134/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ihmettelen, miten ihmisillä voi olla hyvinkin vahvoja mieleipiteitä asioista, joista eivät tiedä yhtään mitään. Sen on pakko olla vain ihan silkkaa tyhmyyttä.

Sen tiedämme että Laurilla on ura aluillaan ja hänelle on annettu hieno mahdollisuus. Vaikka tyttö hoitaisikin vauvan kokonaan, niin nyt ei pitäisi Laurin huomio herpaantua yhtään mihinkään muuhun kuin uraansa. Luulen että tyttö ei tätä täysin käsitä ja tulee vaatimaan myös huomiota vauvalle. Ja siitä seuraa vaan konfliktia.

Vierailija
135/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan ole vastannut tuohon vegaanikysymykseen? Itseänikin kiinnostaa. Vernahan on uutisten mukaan vegaani, niin voi olla myös abortinvastainen. Eli lapsi ei välttämättä ole suunniteltu. En tässä nyt mustamaalaa vegaaneja tai Vernaa, mutta olen aidosti kiinnostunut vegaaniuden ja abortin yhdistelmästä.

Riippuu vegaanin maailmankatsomuksesta. Kaikki vegaaniystäväni ovat päätyneet ratkaisuunsa paitsi vähentääkseen eläinten kärsimystä, rasittaakseen mahdollisimman vähän ympäristöä. Lapsien tekemättä jättäminen, vaikka vaatisi abortinkin, on linjassa tällaisen elämäntavan kanssa. Toisaalta onhan niitä kristittyjä vegaanejakin, jotka vastustavat aborttia, itse en vain tunne yhtäkään.

Vierailija
136/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi perkele teitä paskapäitä joiden mielestä abortti olisi pitänyt tehdä. Ja miksi asenne tuntuu olevan että Lauri ei saisi olla rakastamansa Vernan kanssa?

Vierailija
137/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia kommentteja. 

Vierailija
138/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän outoja vastauksia täällä. Kyllähän jotkut pariskunnat, sekä miehet että naiset, oikeasti haluavat lapsia nuorina, vaikka yleinen trendi on toiseen suuntaan. Toiseksi, on ihan normaalia että mieshuippu-urheilijan vaimo on kotiäitinä/rouvana, koska töitä on vaikea tehdä kun täytyy olla valmis muuttamaan miehen työn mukana. Kolmanneksi, jos Markkanen ei olisi halunnut lasta niin miksi jatkaisi suhdetta? Jos rahasta puhutaan niin aika halvallahan hän pääsisi maksamalla Suomeen elarit, verrattuna siihen, että jää suhteeseen ja elättää tyttöystävänsä ja lapsen.

No ei se työtä ja opisekelua estä jos mies onkin ammattiurheilija. Koitapa työkkärissä meneekö läpi. Selänne muutti NHL-urallaan tasan kerran ja ura kesti jotain 18 vuotta.  Kaikkihan nuo miehen tuloilla elää jokaikinen.

Selänne muutti useamman kerran. Aloitti Winnipegissä, myytiin sitten Anaheimiin, sitten San Josessa ja lopulta myös Coloradossa ennen kuin palasi Anaheimiin.

Sitten tähän itse aiheeseen. Ennen vanhaan tai siis vielä 1990-luvun alussa ja aikaisemmin oli ihan normaalia, että lapsia saatiin ikähaarukalla 20-40. Nykyään parikymppisiä pidetään ihan lapsina ja sitten taas jos on yli 33 niin aletaan puhua mummoäideistä. Tuntuu, että ainoa oikea ikä hankkia lapset on noin 28-33.

Ei tuo lapsi välttämättä suunniteltu ole enkä usko siihen, että Verna olisi Laurin varmistaakseen hankkiutunut raskaaksi. Ainakin keväällä puhui, että aikoo hakea opiskelupaikkoja USA:sta sen jälkeen kun selviää minne kaupunkiin Lauri pääsee pelaamaan. Todennäköisesti ehkä nuorten osalta vahinkoraskaus, hedelmällisyys on tuossa iässä korkeimmillaan. Uskon, että tulee ihan hyvät vanhemmat heistä.

Vierailija
139/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti toivon heille kaikkea hyvää ja homma voi olla täysin suunniteltu ja toimia hyvin. Mutta kyllä se on aika paljon vaadittu tuon ikäisiltä nuorilta pysähtyä perhearkeen, kun on koko maailma avoinna. Vaikeaa on olla miettimättä onkohan täysin suunniteltu juttu, vaikka ei se ulkopuolisille kuulu.

Lasten kasvattaminen on myös paljon paljon muutakin kuin varallisuus! On toki etu, ettei rahasta ole huolta, mutta moni lapsi kaipaa isää ja/tai äitiä, joka on aina töissä eikä nanny ole sama asia vaikka huolehtiikin perustarpeista. Toisaalta moni uraan keskittynyt vanhempi katuu myöhemmin rajusti, kun lapsen kehitysvaiheet ovat työn takia jääneet näkemättä. Moni äiti kaipaa miestään osaksi arkea, vaikka muu tukiverkko olisikin kunnossa.

Kai itse koen vanhemmuuden niin, ettei se ole kiinni varallisuudesta vaan siitä, että on valmis antamaan lapselle kaiken mitä on annettavissa ja läsnäolo on yksi valtavan tärkeä asia, jota rahalla ei voi ostaa. En sano, että he eivät voisi olla hyviä vanhempia, mutta ihan rehellisesti, olisi varmaan ollut parempikin ajankohta lapselle, ikä kun heillä ei tule vastaan vielä pitkään aikaan.

Mietin myös, että olisiko puolustajat yhtä kiihkeästi puolustamassa, jos kyseessä olisi tavallinen suomalainen pari, vanhemmat käyneet vaikka amiksen heti peruskoulun jälkeen. Ehkä sitten olisi puheet kovin erilaisia, wt-vanhemmat jotka ei osaa käyttää ehkäisyä. Mutta miettikääpä, jos näillä vanhemmilla onkin jo vakaa tavallinen työ, kahden ihmisen tavallisilla tuloilla voi kyllä elättää lapsen hyvin ja heillä olisi hyvinkin aikaa lapselle.

Vierailija
140/169 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Lauri ei olisi halunnut tulla isäksi tai olisi vaatinut aborttia niin tuskinpa olisi mennyt naimisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi