Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on tänään syntymäpäivä, minä täytän 26 vuotta.

Joulun lapsi.
21.12.2017 |

Syntyessäni perheessäni oli ennestään 9v, 8v, 5v, 3v ja 1v10kk vanhat lapset. Jostain syystä vanhemmat hankkivat sisaruksille sinä vuonna vähemmän lahjoja kuin edellisinä vuosina ja jotenkin sisarukset rinnastivat sen minun syntymääni. Olen usein katsellut kuvaa, jossa sohvalle istuu sisarukseni, 5 vakavan näköistä lasta ja minä makaan vanhimman sisaruksen sylissä. Se kuva on otettu kun olin viikon ikäinen ja minulle on usein kerrottu, että heti sen kuvan oton jälkeen nämä 2 vanhinta sisarusta, minun isoveljeni tiputtivat minut yhdessä veljen sylistä lattialle ja kuinka vanhemmat pelästyivät, että tulisiko siitä minulle jotain pysyvää haittaa, mutta onneksi ei tullut, mutta veljiltä otettiin rangaistukseksi heidän kaikki lelunsa pois ja ne lukittiin kahdeksi viikoksi kellariin. Tiedän myös, että minua 3 vuotta nuorempi siskoni oli syntymäni jälkeen todella väkivaltainen 1v10kk vanhempaa siskoa kohtaan, hakkasi tämän päätä esim. lattiaan ja seinään, mutta erityisen usein hän hakkasi nukkejaan ja hoki, että "Vauva tyhmä, tyhmä vauva, vauva kuolee, isi tappaa vauvan". Ihme kyllä meille syntyi vielä 3 lasta minunkin jälkeeni, he ovat nyt 24v, 21v ja 19v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hirveä tarina. Mutta sen ansiosta osaat varmaan jo itsekin antaa itsellesi parhaan mahdollisen lahjan: älä koskaan milloinkaan ikinä hanki lapsia. Edes yhtä. Niin saat onnellisen elämän.

Vierailija
2/6 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma ettei se putoaminen vaikuttanut päänuppiisi?

Onneksi olkoon kuitenkin!

Vierailija
4/6 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Millaiset välit teillä sisaruksilla on nyt aikuisina?

Vierailija
5/6 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun 3 vuotta nuorempi siskosi on jo 24 jos sinä täytät tänään 26?

Vierailija
6/6 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sun 3 vuotta nuorempi siskosi on jo 24 jos sinä täytät tänään 26?

Ja miten 3 vuotta nuorempi siskosi oli jo syntynyt kun sinä synnyit? Tarkoititko kenties 3 vuotta vanhempi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan