Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanhaksi voi pottailla ?

Vierailija
21.12.2017 |

Poika 4v käy vielä potalla. Potta on kyllä jo liian pieni ainakin mun mielestä noin isolle (Babybjörnin tuolipotta miten saada poika pöntölle haluaa vaan tehdä pottaan tarpeet? Myös yleiset vessat on ongelma jos ei ole pottaa saatavilla. Sujuuko teidän 4 vuotiailla jo pöntöllä käynti? Entäs juuri noissa yleisissävessoissa pitääkö olla potta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä nelivuotias osaa kyllä käydä yksikseen vessassa ja nimenomaan pytyllä. Päiväkodissa ja julkisissakin istuu pytylle. Kotona on apuna nousujakkara, koska meillä on tavallista korkeampi pytty. Vessassa on myös potta edelleen, ja siihen tykkää kyllä istahtaa varsinkin aamulla unenpöpperössä ja jos on katsomassa telkkaria (potalta näkee telkkarille mutta pytyltä ei).

Olen ajatellut, että voisin pikkuhiljaa viedä potan jo pois. Viime kesänä kun yritin viedä sitä, lapsi alkoi yhtäkkiä pissata koko ajan housuun. Siinä kohtaa tuli muutenkin muutoksia, siirtyminen isompien pk-ryhmään jne., joten palautin potan vessaan ja housupissat loppuivat siihen.

Meidän 4v ei edes mahtuisi istumaan enää potalla. Onko teillä tuoli mallinen potta vai millainen?

Vierailija
22/25 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annatte lapsen käydä vielä potalla?? Tänään juuri huomasin lastenhoitohuoneessa kun olin imettämässä niin yks äiti toi nelivuotiaan potalle. Ja rattaissa istui vielä tämä poika 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että potalle noinkin vanha miksi?

Vierailija
24/25 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän 4 v olisi käyttänyt pottaa vielä viisvuotiaanakin. Sanoin että olet jo liian iso pottailemaan että pönttö on isoille pojille.

Vierailija
25/25 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi 6v käydä potalla? Ei kyse ole siitä ettei osaisi pytyllä käydä vaan että siinä potalla on helpompi myrryttää pidemmän ajan. Ja meidän eskarilainen on tosi pienikokoinen; joten sen mahtumisen suhteen ei ole ongelmaa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän