Peräpukamat- voisiko joku kertoa millainen se tarkistus on ja miten se tapahtuu?
Olen jo pitkään lykännyt berberin tarkistusta koska koen sen erittäin noloksi ja epämiellyttäväksi asiaksi. Miten sinne persusten sisälle katsotaan ja millä sitä ronkitaan?
Kommentit (11)
Voi voi, ei se berberi lääkärille sen kummempi kohde ole kuin korva tai kurkku. Rohkeesti laverille vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuseeraamalla tai rektoskoopilla tapahtuu.
Tuseeraus=sormi persiiseen?
Lääkäri käskee sinua menemään kyljellesi paperisella lakanalla peitetylle tutkimuspedille ja laskemaan housujasi niin, että takapuolesi on paljaana. Sitten hän raottaa pakaroitasi ja työntää kertakäyttökäsineellä verhotun sormensa peräaukkoosi tunnustellen muutaman sentin syvyydestä, että mitä löytyy. Tietysti silmämääräisesti arvioi samalla. Nopea juttu.
Sama ongelma. Itsellä ihan älyttömän karvainen perse ja koko perärei'ästä melkein näyttää kasvavan ulos karvoja. Minun tuurillani siellä on joku samanikäinen tai vielä nuorempi likka lääkärissä ja tunkemassa sitä kuuluisaa sormea sinne minne ei päivä paista. Ja tietenkin harjoittelija tapittaa vieressä silmä kovana.
T.m26
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma. Itsellä ihan älyttömän karvainen perse ja koko perärei'ästä melkein näyttää kasvavan ulos karvoja. Minun tuurillani siellä on joku samanikäinen tai vielä nuorempi likka lääkärissä ja tunkemassa sitä kuuluisaa sormea sinne minne ei päivä paista. Ja tietenkin harjoittelija tapittaa vieressä silmä kovana.
T.m26
Lääkärinä siis. Perse kutiaa niin ettei ajatus kulje :'(
T.m26
Juuri noin kuin nro 5 kertoi. Ja mulla ei ollut peräpukamia vaan todella alhainen hemoglobiini Ja piti tuokia asia varmistaa.
Menet koulussa opettajan luo ja sanot: anteeks opettaja mutta voisko opettaja kattoo ku mullon pyllyssä jotain vikaa.
Saman voi hyvin tehdä esimerkiksi rippikoulussa isoselle tai vaikka seurakunnan papille. Papit ovat sellaisia monialaosaajia kuten uutisista varsinkin katolisesta kirkosta tasaisin väliajoin kuullaan.
Jos olet hiukan vanhempi niin kauppojen asiakaspalvelut ovat juuri tällaista varten. Ne tietävät kaiken.
En kehtaa. Minulla on lihava ja ruma persaus. Verta tulee, mutta en kehtaa näyttää tätä sellutakamustani.Hävettää.
Ihan oikeasti millainen tuo tutkimus on?
Tuseeraamalla tai rektoskoopilla tapahtuu.