Poikaystävä haukkuu riidan aikana..
Ollaan oltu 7 vuotta yhdessä. Kun meille tulee riita jostain , niin poikaystävä haukkuu mut vajaaälyseksi, mulkuksi, tyhmäksi ym. Jos en oo samaa mieltä hänen kanssaan. Näin tapahtuu usein. Tuntuu tosi kurjalta.. Oon sairastanut masennusta elämän aikana eikä mulla oon ketään kavereita eikä ketään kuka kysyis esim. kuulumisia ym. En tiedä miten pitkään jaksan :(
PS. Jätän haukkumiskommentit lukematta. Niitä on tullut paljon elämäni aikana, joten turhaa vaivaudut masentamaan enempää..
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Oletko jutellut poikaystäväsi kanssa siitä miltä hänen haukkunsa tuntuvat sinusta?
Olen kyllä. Sanoi eilen, että lopettaa, mutta tänään taas haukkui.
Vaikka yhteisiä vuosia on kertynyt, niin tarviiko niitä kerryttää lisää, jos aiheutatte toisille jatkuvasti pahaa.
No voisko poikaystävä olla yksi syy, miksi et meinaa toipua masennuksesta? Jos joku lyttää tuolla tavalla itsetuntoa alas, niin eihän se hyvää tee. Varsinkin jos on jo valmiiksi masennusta sairastava ihminen. Voin kuvitella, että haukut ja kritisoit varmaan jo ihan itsekin itseäsi tarpeeksi. Poikaystävän sitä ei todellakaan siis tarvitse tehdä. Tuntuu vähän siltä, että poikaystäväsi haluaakin sun itsetunnon pysyvän alhaalla, jos kerran jatkaa tuota, vaikka olet kertonut, kuinka se satuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka yhteisiä vuosia on kertynyt, niin tarviiko niitä kerryttää lisää, jos aiheutatte toisille jatkuvasti pahaa.
Ei ap. halua jättää poikaystäväänsä, koska ei hän saa ketään muutakaan.
No jos olet jo kertonut miten sattuu ja se silti jatkaa niin sitten varmasti tekee tahallaan/ei välitä. Toimii hyvin kun olet niin maassa ettet jaksa kerätä voimia ja jättää.
Oletko jutellut poikaystäväsi kanssa siitä miltä hänen haukkunsa tuntuvat sinusta?