Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin taas parisuhteen, mutta en enää jaksaisi yhdistää kahta elämää yhdeksi

Vierailija
20.12.2017 |

Onko muita samassa tilanteessa?

Minulle sopisi hyvin sellainen, että tavattaisiin muutaman kerran viikossa, käytäisiin treffeillä, harrastettaisiin seksiä ja vietettäisiin arkea yhdessä jomman kumman luona. Parisuhde on tällöin parhaimmillaan, ja turhat riidan aiheet jäävät kokonaan pois.

Miksi niin moni ikähaarukkani (25–35) nainen kuitenkin haluaa muuttaa yhteen ja viettää kaiken ajan yhdessä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tuttua. Pitäisi tapailla 40+ ikäisiä eronneita sinkkuäitejä, jos haluaisi jotakin tällaista.

Vierailija
2/18 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo helpottuu ajan kanssa. Siihen asti useampia lyhyitä suhteita sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 29-vuotias nainen samoin miettein. Ei kiitos lapsille ja yhdessä asumiselle.

Vierailija
4/18 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei kiinnosta paskan vertaa mikään yhdessä asuminen. En ymmärrä miksi nimenomaan naiset haluavat "aina" muuttaa yhteen. MIKÄ se juttu on??

Toisaalta viimeisin miesystäväni aloitti heti suhteen alussa jauhamaan yhteenmuutosta. Varmaankin tähtäimessä taloudellinen hyöty. Tiesi rahoistani.

No minäpä se tiesin sillä hetkellä, että mitään yhteistä asuntoa ei koskaan tule.

Vierailija
5/18 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tuttua. Pitäisi tapailla 40+ ikäisiä eronneita sinkkuäitejä, jos haluaisi jotakin tällaista.

Nuorempiakin löytyy. Itse olin 35 kun erosin ja en tosiaan halunnut/ halua vieläkään muuta kuin treffejä ja seksiä. Yksikään mies ei enää määrää minua.

Vierailija
6/18 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Taloudellinen hyöty asumiskulujen jakamisesta.

- Kumppanin arviointi ja totuttelu yhteisasumiseen mahdollista jälkikasvua silmällä pitäen.

- Turvallisuudentunne.

- Helppo saada seksiä ja läheisyyttä kun asuu yhdessä.

- Perinteet. "Näin kuuluu elää aikuisena"

Keksiikö joku vielä muita syitä miksi joku haluaa asua yhdessä?

Vierailija
7/18 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 34v nainen ja juuri sellaisen parisuhteen haluaisin kuin sinäkin ap. Mutta miehet jotka olen kohdannut, haluavat omistaa, heti alkaa mustasukkaisuus muista menoista ja ystävistä.

Vierailija
8/18 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä syy muuttaa yhteen on se, että voi harrastaa seksiä kerran tai pari päivässä.

Vierailija
9/18 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Kumppanin arviointi ja totuttelu yhteisasumiseen mahdollista jälkikasvua silmällä pitäen.

- Turvallisuudentunne.

Jotkut ovat tosi seurallisia ja viihtyvät paremmin, kun arkea on jakamssa muita ihmisiä.

Itse taas kaipaan paljon omaa aikaa, ja esimerkiksi kimppakämpän tai kommuunin ajatus lähinnä kauhistuttaa.

Vierailija
10/18 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle on oma nimikin: kevytsuhde.

Vierailija
11/18 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kelpais korkeintaan tollanen suhde. Löydän vain miehiä jotka haluaa tyyliin naimisiin.

Mä olen vasta 24, en todellakaan halua tässä vaiheessa ajatella mitään loppuelämää yhdessä.

Vierailija
12/18 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Turvallisuudentunne.

Pikemminkin ahdistumisen tunne ja tunne että on pakko haluta ja tarjota seksiä vaikkei huvittaisi.

Voisin asua kämppiksen kanssa, mutta kumppanin kanssa asuminen kuulostaa vankilalta. 

Vierailija
13/18 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä olen 🙋 T. N27, joka haluaa just samoja asioita

Vierailija
14/18 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aikaa juurikin vain viikonloput ja lomat. Ainakin näin olisi hyvä ... En aijo luopua omasta asunnostani herkästi. Enkä varsinkaan aijo kytätä koko ajan menemisiä. Oma itsenäisyys arkipäivät. t:n28

Vierailija
15/18 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuutta. Ei jaksa elää matkalaukkuelämää. Aina kun on vaan kotona, niin on pyykkiä ja huollettavaa. Aina se vaate minkä haluaa onkin jäänyt kotiin tai toisen luo. Ja mikä ärsyttävintä niin aamulla huomaa työläppärin olevan kotona, toisella puolen kaupunkia ja palaveri alkaa heti 8.

Vierailija
16/18 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole 62-vuotias, haluaisin miesystävän, jota tapaisin silloin tällöin. Kävisimme reissussa, teatterissa jne, mutta asumaan en kenenkään kanssa ala. Olen asunut yksin reilun 20 vuotta ja tästä en luovu.

Vierailija
17/18 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus

Vierailija
18/18 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus

Rakastan toista niin paljon, etten halua hänen kanssaan tylsää arkea