Ärsyttävät nämä tori.fi huijarit varsinki joulun alla
Sinisilmäsenä ostin lapselle haalarin tori.fi ja silloin ihmettelin että onpa edullinen. Mutta rehellisenä ihmisenä en kyllä ajatellu että joku kehtaa huijata varsinkin näin joulun alla. Nyt rahat on lähetetty eikä tämä myyjä vastaa mitään. Toki aikaa ei ole vielä kulunut paljoa mutta ei kai voi olla niin kiireinen ettei kerkiä vastaa s-postiin. Onko kohtalo tovereita ?
Kommentit (4)
itse en tee mitään varauksia, vaan ensimmäinen hakija saa tuotteen.
jos tulee pitkän ajomatkan päästä niin voin varata 3h mutta en enempää.
Miksi aina kaikkiin juttuihin täytyy lisätä, että NÄIN JOULUN ALLA? Mitäs helvetin väliä onko joulu vai kesä. Minulle koko ajanjakso ei merkitse enää näin vanhemmalla (nuorella) iällä yhtään mitään.
Ps. Et voi monistaa tunteitasi. Sinua ÄRSYTTÄÄ eikä ÄRSYTTÄVÄT.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina kaikkiin juttuihin täytyy lisätä, että NÄIN JOULUN ALLA? Mitäs helvetin väliä onko joulu vai kesä. Minulle koko ajanjakso ei merkitse enää näin vanhemmalla (nuorella) iällä yhtään mitään.
Ps. Et voi monistaa tunteitasi. Sinua ÄRSYTTÄÄ eikä ÄRSYTTÄVÄT.
Nyt joulun alla voi myydä vielä vähän kalliimmalla. Siinä sitä joulumieltä ;) Jouluhinnoin
Myös ne ns. renkaanpotkijat vituttaa. Ollaan eka kiinnostuneita, että koska tavaran voi hakea. Sitten kun vastaa, niistä ei kuulu enää mitään. Ja niitä on paljon. Itse tori myyntipaikkana muuten ihan ok ja olen saanut paljon myytyä tavaraa sitä kautta.