Mies nosti syliin -kaupassa!
Seurustelu 6kk. Mies nosti kaupassa minut syliin. Ja iski istumaan perunapussien päälle. Käski kuunnella mitä hän sanoo, ja kun olin järkyttyneenä lähdössä alkoi kutittamaan.
Yritin kysellä onko hänestä normaalia moinen. Niin sanoi välillä toimivansa hetkessä. Ei pahoitellut!
On sellainen pohjalainen muutenkin.. meidän kauppareissut on dramaattisia, pitäiskö alkaa huolestua? Jotain hurttia kieroutumista tässä on oltava, koska en ole vielä lähtenyt.
Kommentit (39)
Onko perunasäkeille annettu kriisiapua kun yhtäkkiä niiden taivas pettyi avmamman perseen alle.
Ei ole annettu terapiaa perunoille. Joutuuhan ne kuumaan veteenkin, ja muuta kidutusta.
Minä tarvitsen terapiaa, koska näin paheksuvia ja irstaita katseita siellä. Hävetti kun ei enää teinejä olla, kutittaminen vei viimeisenkin uskottavuuden.
Onko muiden puolisot tms hulluja kaupassa?
Ap
Mun mies kerran pani mua pyllyyn siinä salaattibaarin kohalla :OOOO Hänen käytöksensä oli ALA-ARVOISTA!!!
Olisit ottanut tämmösen hintelän kynäniskanörtin, joka jaksaa nipinnapin nostaa kauppakassin. Ihan omaa syytäsi
Lisäksi en heti tajunnut tulla sieltä alas, vaan suu auki tuijotin miestä ja niitä muita silmiä. Miehen ääni ei edes ole hiljainen, mutta pyyntö tai käsky kuunnella häntä onneksi havahdutti, ja yritin lähteä kiukkuisena pois. Koko laatikkohärpäke liikkui, ja siinä ihan vieressä sesoi joku.
Kiitän luojaa tai geenejä siitä, ettei minulla ole tapana punastua.
Ap 
Pieraisitko sinne perunoiden joukkoon???
No, onneksi perunoiden päällä on ne pussit. Ei siis ollut, luojan kiitos, se teline, jossa on multaisia perunoita paljaana. Plus silloinkin säälisin vaaleaa villakangastakkiani enemmän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kerran pani mua pyllyyn siinä salaattibaarin kohalla :OOOO Hänen käytöksensä oli ALA-ARVOISTA!!!
Oliko se päivä kun salaatti maistui jotenkin erikoiselta?
Sinulla voi olla edessä elämä täynnä yllätyksiä. Katso nyt aikasi.
Seuraavaksi mieheksi otan ehdottomasti hintelämmän version, lupaan.
En pieraissut. Ei tullut edes mieleen. Enkä ollut mitenkään peloissanikaan, joten en myöskään pissannut.
Tämä tapahtuma on tosi. Pyydän anteeksi kaikilta jotka jouduitte seuraamaan, paitsi teiltä irstailta ukoilta, jotka kuvittelette mielessänne jotain herkullista kotikurigatea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se päivä kun salaatti maistui jotenkin erikoiselta?
Joo siis mun mies tais päästää siemeniään vähän sinne salaattien joukkoon :3
On se niin hassu!
Vierailija kirjoitti:
Sinulla voi olla edessä elämä täynnä yllätyksiä. Katso nyt aikasi.
Pakkohan se on. En voisi jättää katsomatta. Odotin kyllä enemmän varoituksia väkivaltaan taipuvasta narsistista, joten olen vähän hämilläni.
Ap 
Ap, olet tainnut ennenkin tehdä tänne samanlaisen provon.
Joo ei ole aikuisen ihmisen eikä luotettavan miehen toimintaa. Jos jonkun idiootti poikkis noin tekisi niin lähtöpassit. Ap:lle tiedoksi että jos tuo olisi sinun mielestä hauska liike.
Ei ole hauskaa missään nimessä, mutta jossain mielessä koomista, eikä ehkä kuitenkaan jättämisen arvista. Palsta kertoo tarinaa ilkeästä suomimiehestä, mutta olen itse törmännyt lähinnä hyviin miehiin, siksi en osaa juosta pakoon heti ensimmäisestä perunagatesta.
Ap
Ei tuo nostelu mitään, mutta kutittaminen... Eksälläni oli tapana kaataa minut sohvalle ja kutittaa kyljistä. On todellakin eksä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nostelu mitään, mutta kutittaminen... Eksälläni oli tapana kaataa minut sohvalle ja kutittaa kyljistä. On todellakin eksä.
Tämähän on ihan parasta viihdettä. Hyvä motivaatio salitreeniin, kun töttö ei mahda mitään ja voi ajan kanssa etsiä parhaat paikat
Vierailija kirjoitti:
Haahaa, vitun läski!
0/5 ei kukaan siis ei kukaan mies jaksa nostaa Av mammaa