Olen keski-ikäinen nainen
Ja kävin kampaamossa. Pyysin nuorekasta hiusmallia, sain polkkatukan. Sekö on nuorekas?
Kommentit (17)
Kiva että halusit tulla tänne avautumaan siitä. Mutta itse asiassa minun mielestäni on.
Ehkä hiuksistasi ei muuta saanut? Minkälaiset ne olivat ennen kampaamokäyntiä?
Hyvä tukka se on. Punasankaiset rillit päähän ja muhkea huivi kaulalle vielä, niin kaikki luulevat sun olevan 22-vuotias.
Polkkatukka on parempi kuin toispuolinen kalju ja keltaiset hiukset.
Anna tukkasi kasvaa pitkäksi tai ainakin hartiapituiseksi.
Polkkatukka on parempi kuin kananpersetukka, tai kuvola-tukka (muletti, eli takatukka jeejee). Olisit tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ja jos tuntuu että hiukset hapsottaa tai ei muuten istu, niin ne voi laittaa kiinni jollain tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ja jos tuntuu että hiukset hapsottaa tai ei muuten istu, niin ne voi laittaa kiinni jollain tavalla.
Niin huono hiuslaatu minulla ettei ne kaava pitkäksi. Tippuvat pois.
Keski-ikäinen huom., tarvitset hiuksia enää puuronsyönnin yhteydessä, eli sama oletko puli tai polkka.
Huomion keskittäminen vain tukkapäähän antaa enintään puolinuorekkaan vaikutelman. Kokonaislook ratkaisee.
No tällä hetkellä polkkatukka on muotia. Ja onhan se hyvin ajaton leikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen huom., tarvitset hiuksia enää puuronsyönnin yhteydessä, eli sama oletko puli tai polkka.
Jos sillä kerran ei ole mitään väliä millainen kuontalo keski-ikäisessä päässä on, miehet voisivat lakata hokemasta kuinka kaikilla naisilla pitäisi ikään katsomatta olla pitkät hiukset.
Siis polkka on tulossa muotiin!!! Sait etuajassa nuorekkaan tukan? Mulla on pitkät hiukset, mutta nyt ovat pari vuotta ohentuneet niin paljon, että jotain tarttis tehdä. Lyhyet eivät sovi, enkä sellaisia haluakaan. Olen hoikka ja ihan nättikin. Ennen karkeat ja paksut hiukset ovat nyt sitten vaan ohuet ja katkeilevat.
Vierailija kirjoitti:
ai 35+ nainen syö vaan puuroa ja tarvitsee siihen hiuksiakin jostakin syystä? Kerropas nyt että mihin ja miten?
Ööö...no polkkaa on monenlaista. Sellanen potta Paula Lehtomäki-polkka on kamala, mutta sellainen hieman eteenpäin pitenevä malli on kiva. Polkasta saa vaikka mitä variaatioita ja sehän on ollu trendikäs jo pari vuotta.
Olet täti-ihminen. Ihan sama mitä laitat.