Mistä johtuu takapuolen epänormaali hikoilu?
Liittyykö se jotenkin siihen että suolen toiminta hiukan sekaisin?
.
Ja kaikista tärkein, miten sen saa korjattua?
Kommentit (17)
En tiedä. Mulla alkaa hikoilemaan kun "juna" on tulossa. Ei voi pitkittää kovin kauaa tai housut ovat märät. Ei kiva.
Lihavuus voi tietysti vaikuttaa, samoin jos sinulla on tekokuituiset vaatteet tai liian kuuma huoneisto.
Sopiva lämpötila huoneessa on sellainen, että on ihan pikkuisen vilu - se on hyväksi iholle, hiuksille ja suolen toiminnalle. Lisää vaan vähän vaatetta päälle, jos paleltaa.
Silloin voi myös polttaa kynttilää, niin olotila on silti miellyttävä, eikä tule liian kuuma ja tunkkainen olotila.
Ei oo vaatteista kiinni. Ei ole tekokuitua.
Eikä ole liian kuuma, päinvastoin on kylmän kalsea iho.
.
Antibioottikuurin jälkeen oli jonkun aikaa oikein hyvä.
Tuntu jonkunaikaa että en ollu niin vilunenkaan, nyt tuntuu taas jalatkin jääkylmiltä.
Enpä ole tommosesta vaivasta kuullut.
Ootko milloin laskenut paineet ulos perseestä? Perseen ilmauksen voi tehdä tapilla tai miehen siittimellä. Aikoinaan jokusen naisen perseen olen ilmannut ja loppu se hikoaminen sen jälkeen.
Se on pepun tapa sanoa, että ''nyt täytettä tänne heti''!
Itsellä samaa vaivaa, kokeile ruokavaliomuutoksia kuten lihan ja/tai maitotuotteiden pois jättäminen pariksi viikoksi. Minulla helpotti tilannetta.
Nyt tarvitaan kuva,seisoen ja kunnon pyllistys,lantion ja vyötärön mitat,ikä?
Silloin osaan tehdä diagnoosin.
Mikä sulla siis hikoaa, reikä vai se hymykuoppa? Jännitätkö?
Tulin kakalle ja huomasin housuja riisuessa, että vaaleissa capreissa on hikivana takamuksen kohdalla. :(
Ärsyttävä vaiva. Hikoilisin mielelläni kainalostani tuon verran lisää.
(Otan housut aina pois, sillä ulostan kyykkien (hyvä suolelle)).
Hikoilu voi johtua vääränmateriaalisista alkkareista.
Ei liity suolentoimintaan millään lailla tai muuten pitäisi suolenkin hikoilla?