Tuhannen taalaan kysymys: kylpyhuoneen maton asettelusta
Minulla on kylppärin matto jossa on sydänkuvio keskellä. Kuuluuko sydän olla oikeinpäin kun tulee ovesta vai pöntöltä käsin? Wc-istuin siis vastapäätä ovea. Tämä kysymys vaivaa minua, mitä mieltä av-raati on?
Kommentit (18)
Itse laittaisin niin että pöntöllä istuskellessa kuvio on istujaan nähden oikein päin. Silloin mattoa asetellessa on ajateltu sen "mukavuutta" joka pöntöllä istuu. Kuvio esteettisesti oikeinpäin, eikä istuja kaipaa sarjakuvia, kun voi katsella kivaa mattoa. (-:
Jos kuvio olisi tullessa oikeinpäin, se viestisi että tervetuloa ja nurmiperin aseteltu kuvio (eli lähtiessä oikeinpäin) viestittäisi että tervemenoa. Mutta eikös pönttö ole aikakin pienen vessakopperon keskeisin sisustus?
Meillä kissat kuitenkin menisivät painimaan sen maton alle, joten viskaisin sen vaan siihen lavuaarin eteen.
Ovesta tullessa sydänkuvio oikein päin. Se vähän niin kuin tervehtii tulijaa. 💓
Jospa ihan kokeilisit...päivä pari yhteen suuntaan ja sitten toiseen. Fiilistelet sitten pöntöllä istuessani, mikä antaa paremman tunnelman. Ja voithan ehkä saada käännettyä sitä mattoa vinoon tms. Rohkeasti vain kokeilemaan. Se tunne kun... kyllä se tulee, huomaat sen sitten, kun asento on oikea❤️
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sama ongelma. Matossani on 500€ setelin kuva. Miten päin?
Seteli lattiaa vasten. Anteeksi, setelelimatto on mielestäni mauton. Laita eurot tervehtimään ovesta sisäänastujaa, pöntöltä katsoen james bond 001-tunnelma.
Ovelta katsottuna oikein päin, ja pöntöllä istujalle se sydän muuttuu pyllyn kuvaksi. Muistuttaa mukavasti siinä toimitettavasta asiasta. :)
Vierailija kirjoitti:
Ovelta katsottuna oikein päin, ja pöntöllä istujalle se sydän muuttuu pyllyn kuvaksi. Muistuttaa mukavasti siinä toimitettavasta asiasta. :)
Oot huippu :D. Paras mielipide palkittu ❤❤
Ap
Tässä on nyt AP sortunut ostamaan kotiinsa sisustusta jonakin heräteostona. Sisustamisessa pitää olla sen verran harkintaa, että on suunnitelma, mihin ja miten päin esineet sijoitetaan. Nyt AP on ostanut maton, ja ahdistaa.
Jouluun on vielä muutama päivä. Jos vielä aattona ahdistaa, voit antaa maton jollekin joululahjaksi ja ostaa alennusmyynnistä helpomman maton.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt AP sortunut ostamaan kotiinsa sisustusta jonakin heräteostona. Sisustamisessa pitää olla sen verran harkintaa, että on suunnitelma, mihin ja miten päin esineet sijoitetaan. Nyt AP on ostanut maton, ja ahdistaa.
Jouluun on vielä muutama päivä. Jos vielä aattona ahdistaa, voit antaa maton jollekin joululahjaksi ja ostaa alennusmyynnistä helpomman maton.
Höpö höpö. Kirpparilta ostanut vuosia sitten eurolla. Siivosin varastoa ja löysin tuon ja ajattelin ottaa käyttöön.
Meillä on sydämen mallinen koko matto... Se pyörii aika luontevasti ympäri miten sattuu. Joskus siirrän sen lavuaarin eteen niin että jalat pysyy hammaspesulla matolla, toisinaan oten pytyn eteen istuskellesani ja siivouksen jäljiltä se on ovelta katsoen oikein päin.
:D