Saavatko Sirpa ja Teemu Selänne vauvan?
Kommentit (57)
Oishan se ihkuu. Yhtä ihkuu kun Salen ja Jennin baby.
Ööh kenen ihmeen mielestä 48-vuotias on niin vanha ettei voi enää lapsia saada? Ehkä ensimmäisen lapsen saamiseen tuo on todella korkea ikä, sen sijaan monta lasta synnyttäneen ei todellakaan ole mikään mahdoton juttu.
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/359637-synnyttajat-ikaantyvat…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirpa on jo vaihdevuodet läpikäynyt eli oisko kaljamaha.
Onko jossain puhunut varhaisista vaihdevuosista vai mistä tuo käsitys? Vaihdevuodet alkaa keskimäärin 51-52-vuotiaana.
Naisen hedelmällisyys lopahtaa jo paljon ennen kuukautisten päättymistä.
Ani harva yli 45-vuotias tulee raskaaksi luomusti. Tosin heillähän on superhoitoihin varaa, jos tällainen ajatus on ollut.
Ei nyt tähän, että isoäitini tuli vielä viisikymppisenä jne... Lääketieteellinen fakta kyseesssä. Keskimääräisyys ei poista poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain puhunut varhaisista vaihdevuosista vai mistä tuo käsitys? Vaihdevuodet alkaa keskimäärin 51-52-vuotiaana.
Sirpa Selänne on 48 vuotta, täyttää ensi kesänä 49. Siinä iässä harvemmin vauvoja syntyy. En tiedä hänen vaihdevuosista, mutta itselläni loppui kuukautiset tuossa iässä.
Kuppiahan hän ottaa aika kiitettävästi. Mutta mikäs siinä jos vielä lisääntyy, pieni ihme se kyllä ois..
Jaa kyllä mulla alko 52v. ja vuotoja tuli runsaina, kun väli saattoi olla 3-4 kuukautta.
En tunne yhtään jolla olisi alkanut alle 50v. vaihdevuodet.
Nyt mulla hormoonikorvaushoito.
Mä täytin juuri 51v ja ei ole kuukautisia ollut ainakaan vuoteen, ylikin. Mutta en käytäkään hormooneja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirpa Selänne on 48 vuotta, täyttää ensi kesänä 49. Siinä iässä harvemmin vauvoja syntyy. En tiedä hänen vaihdevuosista, mutta itselläni loppui kuukautiset tuossa iässä.
Kuppiahan hän ottaa aika kiitettävästi. Mutta mikäs siinä jos vielä lisääntyy, pieni ihme se kyllä ois..[/
Mistä sä sen kupin ottamisesta tiedät? Tunnetko hänet tarkemmin?
Vai sen perusteellako niin ajattelet, kun on muutaman kerran vuodessa lehtien kanssa joissain juhlissa tai tilaisuuksissa kuohuviinilasi kädessä?Ja alkioita voi pakastaa eli laittaa molempien sukusolut hedelmöittyneenä pakkaseen nuorempana odottamaan sitä hetkeä kun viimeisiä lapsia tehdään. Eläkepäivillä on aikaa hoidella nuorimmaisia. Juuri tänään oli juttu 90-luvun alussa pakastetulla alkiolla alkunsa saaneesta vauvasta, jonka äiti oli vuoden vanhempi kuin alkio.
Käsitys naisen hedelmällisyyden kestosta on hämärtynyt median tuodessa esiin näitä raskautuneita ikäihmisiä.
Hedelmällisyys laskee rajusti useimmilla jo ennen neljääkymppiä ja lähestyessä viittäkymppiä, kuten Sirpa, se on käytännössä nolla.
Mutta aina löytyy se kummajainen, jolle se onnistuu. Hedelmöityshoidot ovat asia erikseen. Silloinkin on äärettömän harvinaista, että tuon ikäinen voisi raskautua.
Onnittelut siltä varalta, että pitää paikkaansa ja Sirpa lukee tätä!
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut siltä varalta, että pitää paikkaansa ja Sirpa lukee tätä!
Ssshippe kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Käsitys naisen hedelmällisyyden kestosta on hämärtynyt median tuodessa esiin näitä raskautuneita ikäihmisiä.
Hedelmällisyys laskee rajusti useimmilla jo ennen neljääkymppiä ja lähestyessä viittäkymppiä, kuten Sirpa, se on käytännössä nolla.
Mutta aina löytyy se kummajainen, jolle se onnistuu. Hedelmöityshoidot ovat asia erikseen. Silloinkin on äärettömän harvinaista, että tuon ikäinen voisi raskautua.
Omien isovanhempien ikäluokassa todella monilla naisilla kuopus syntyi yli 40 v äidille, useilla reilustikin yli. Kun ei ollut ehkäisyä. Tiedän useamman lähellä 50 v ja yhden tasan 50v luomuna raskaaksi tulleen ja lapsen synnyttäneen.
Sanoisin että on pikemminkin syntynyt harha että reilusti yli 40 v raskaaksi tuleva nainen olisi äärettömän harvinaista kun se ehkäisy on nyt olemassa kaikkien ulottuvilla.
Ei ole äärettömän harvinaista jos nyt ei yleistäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kuva muokattu?
No jos on, niin varmaan aika kovasti tulee kuvaajalle takkiin tosta. Mutta saman sarjan kuvissa oli kyllä toisessakin kuvassa aika samalla lailla iso maha, käsi siinä edessä, mutta kyllä tuon huomasi.
Sirpa oli kännissä linnan juhlissa. Eli ei ole :D
Aika pömpöllä on, ainakin verrattuna kesään jolloin julkaisi niitä supertreenatun kroppansa kuvia. Kyllähän jenkeissä IVF:llä hyvin tehdään lapsia tuossa iässä, jos vaikka on munasoluja kerätty aiemmin talteen. Lasissa oleva juomakin näyttää erisävyiseltä kuin Teemulla, Pommacia? On kyllä niin paljon pömpöllään ettei ihan normaaliturvotukselta enää näytä, ehkä vaan jotenkin sattuu " pullistamaan" ja kuvakulma epäedullinen. Mutta on kyllä aika hätkähdyttävä, en usko kuitenkaan että olisi raskaana.
Saihan se Vilja-Erikan tappaja-äitipuolikin linnassa vauvan 48-vuotiaana ja tuskin oli hoidoissa käynyt....
Kauheeta kyttäämistä. Mä olen alipainoinen, siis alipainoinen nainen ja jotkut ruoat saa mun mahan tuollaiseksi!!!!!!! Vatsa nyt turpoaa ihan helposti!
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta kyttäämistä. Mä olen alipainoinen, siis alipainoinen nainen ja jotkut ruoat saa mun mahan tuollaiseksi!!!!!!! Vatsa nyt turpoaa ihan helposti!
Kesän kuvista päätellen Sirpa harrastaa sen verran liikuntaa, että "korsetin" pitäisi olla kyllä kunnossa niin, ettei ihan mistä tahansa ruuasta turpoile.
Vasemmalla oleva ukkeli näyttää Carson Kressleyltä.