Mitä on NIKOTIINIAMIDI ja miksi sitä on korvikkeessa?
Vertailin tuttelin ja pirkka korvikkeen tuoteselosteita että ovatko samaa tavaraa kun molemmat ovat valion Turengissa valmistamia. Joo, eivät ole mutta silmiin pisti tuo nikotiiniamidi! Mun korvaani ei oikeen kuulosta aineelta mitä löytyy äidinmaidonkorvikkeesta!
Tietääkö joku viisaampi mitä se on?
Kommentit (3)
En nyt epäillytkään että se olisi jotain " kauheeta" , nimi vaan oli silmiinpistävä. Ja tosiaan, olisihan tuon voinut googlettaa itsekin... =o)
Sait jo vastuksen kysymykseesi, mut halusin vielä sen verran kommentoida, että mä luulen kyllä, että pirkka ja tutteli on ihan samaa tököttiä, vaikka se tuoteseloste onkin hiukan erilainen (siis tosi hiukan...). Miksi niillä muka olis siellä Turengissa kaksi eri linjaa korvikkeille? Saman olen huomannut Piltti ja Pirkka -soseissa. Nimet on erit ja etiketit, mut luki siinä purkissa sitten ' piltti kasvis-kinkkuherkku' tai ' Pirkka kasvis-porsaanlihasose' , niin ihan samaa tavaraa se on. Se on vähän sama kuin Burana ja Ibusal: hirveä hintaero apteekissa, mutta Orionilla työskentelevä tuttuni kertoi, että kyseessä on ihan samat pillerit. eri paketti vaan...
ihan googlesta löytyi