Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, ostakaa siteenne/tamponinne itse älkääkä lähettäkö miehiänne asialle!

Vierailija
19.12.2017 |

Saisimme naiset olla kuukautissuojahyllyn luona rauhassa ilman että siinä pyörii joku mies joka ei edes tunnu tietävän mitä hänen pitäisi ostaa! "Hieman" epämukavaa siinä poimia itselleen intiimituotteita...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mitä se etsii

Vierailija
2/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oot estynyt, ehkä maailmanluonnollisin asia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinäkin mies asialle jos et itse kehtaa :D

Vierailija
4/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha haa! Mitäpä tuosta. :^) -Ota rennosti. Ei se minun miestäni ainakaan haittaa jos samalla hyllyllä kallaat. ;*)

Vierailija
5/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduin, kun sana tamponi oli kirjoitettu oikein.

Vierailija
6/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti käy mulle hakemassa kun en kehtaa.

Vierailija
7/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD Lähikaupassa on miestentuotteita siteitä vastapäätä. Ei oo tullu mieleenkään, että toisella vois olla epämukava olla.

Vierailija
8/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole miehet ainoita, jotka hämmentyneenä etsii niitä oikeita siteitä... Valikoima on aina eri riippuen kaupasta

Vierailija
9/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuossa tilanteessa kun miehen laittaa asialle on jokin pakkotilanne päällä.

Mun toivomus taas on että älkää tuoko niitä miehiänne tavaratalon alusvaateosastolle hiippailemaan.

Vierailija
10/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopean asioimiseen: että miehelle laitetaan mukaan selvä tieto siitä mitä pitää ostaa (onhan valikoima aivan valtava jo yhden merkin kohdalla). Mukaan voi laittaa vaikka tyhjän pakkauksen malliksi, jos sellainen jo on. Toki nainen voi itsekin ostaa kerralla enemmän varastoon, mutta joskus hyvä tarjous sattuu kohdalle juuri kun itse ei pääse kauppaan, samalla muuten mieskin tulee ymmärtämään, että rahaa niidenkin hankkimiseen kuluu.

Vierailija
11/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa netistä huomaamattomasti pakattuna. Niin kukaan ei voi tietää että olet hedelmällisessä iässä oleva nainen.

Vierailija
12/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi "kauheaa".

Ostin kuukautiskupin. Osta sinäkin, tai tilaa netistä, jos niin hävettää "siinä pyöriä kun mieskin on kaupassa"

Vierailija
13/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä niitä ollenkaan, käytän menkkatuoppia.

Vierailija
14/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa? Voihan siellä olla kassallakin mies. Jotenkin vaikea uskoa että miehiä juuri kiinnostaa naisten kuukautissuojat 

Vierailija
15/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No odota että äijä häipyy hyllyltä. Niin minäkin teen jos tuntuu oudolta/joku tuttu siinä pyörii. Ei ongelmaa.

Vierailija
16/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole miehet ainoita, jotka hämmentyneenä etsii niitä oikeita siteitä... Valikoima on aina eri riippuen kaupasta

No ei se häiritsekään kun kyseessä on nainen. Se on eri asia jos mies tunkeutuu naisten henkilökohtaiselle alueelle

Vierailija
17/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisimme naiset olla kuukautissuojahyllyn luona rauhassa ilman että siinä pyörii joku mies joka ei edes tunnu tietävän mitä hänen pitäisi ostaa! "Hieman" epämukavaa siinä poimia itselleen intiimituotteita...

Hohhoijakkaa. Olen ostanut sekä siteitä että tamponeja ja hakenut myös vaimolle e-pillerit ehkäisyneuvolasta.

t. Mies46v

Vierailija
18/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mies ainakaan ole hämmentynyt koska tietää mitä merkkiä käytän. Ja ostaa ihan oma-aloitteisesti kun huomaa, että sidepaketti alkaa tyhjä.

Vierailija
19/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopean asioimiseen: että miehelle laitetaan mukaan selvä tieto siitä mitä pitää ostaa (onhan valikoima aivan valtava jo yhden merkin kohdalla). Mukaan voi laittaa vaikka tyhjän pakkauksen malliksi, jos sellainen jo on. Toki nainen voi itsekin ostaa kerralla enemmän varastoon, mutta joskus hyvä tarjous sattuu kohdalle juuri kun itse ei pääse kauppaan, samalla muuten mieskin tulee ymmärtämään, että rahaa niidenkin hankkimiseen kuluu.

Pääsee helpolla kun ottaa kuvan siitä pakkauksesta :D

Vierailija
20/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuossa tilanteessa kun miehen laittaa asialle on jokin pakkotilanne päällä.

Mun toivomus taas on että älkää tuoko niitä miehiänne tavaratalon alusvaateosastolle hiippailemaan.

Halusin ostaa vaimolle lahjaksi seksikkäät pikkuhousut. Alusvaateosastolla tuli nolo olo kun hypistelin pitsihousuja. Sain katseita muilta naisilta ja piti poistua. Minua varmaan pidettiin transvestiittina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän